عبدالله اسکندری، طراح پیشکسوت چهره‌پردازی و گریم دیروز با انتشار عکسی از خودش در شهرک سینمایی غزالی نوشت: «امروز رفتم جایی ایستادم که 36 سال پیش وارد آن شدم و در کنار استاد زنده‌یاد علی حاتمی ایستادم برای ساخت سریال هزاردستان. یاد علی همیشه زنده است». سازمان صداوسیما، شهرک سینمایی غزالی را با پیگیری‌های مرحوم حاتمی برای تولید سریال هزاردستان ساخت. در طراحی این شهرک از سینماگران و دکوراتورهای ایتالیایی استفاده شد.
کد خبر: ۱۰۴۹۴۷۵

اتوبوس 5 ستاره

اتوبوس مدرن و لوکسی در مسیر لس‌آنجلس به سان‌فرانسیسکو راه‌اندازی شده است. این اتوبوس علاوه بر سالن مجهز به 24 تخت‌خواب، به یک سالن نشیمن عمومی و حمام مجهز است. به گزارش دیلی‌میل در این اتوبوس به مسافران اینترنت وای‌فای عرضه می‌شود و قیمت بلیت آن در مسیر یکطرفه 115 دلار است. اتوبوس در ساعت 11 شب مبدأ را ترک می‌کند و در ساعت 7 صبح به مقصد می‌رسد و مسافران اجازه دارند تا 9 صبح در اتوبوس اقامت داشته باشند.

رژه لاک‌پشت‌ها در فرودگاه

ورود دست‌کم 40 لاک‌پشت به باند فرودگاه جان‌اف کندی موجب به تعویق افتادن پروازهای این فرودگاه شد. به گزارش آسوشیتدپرس، برخی از رسانه‌های محلی آمریکا تعداد دقیق لاک‌پشت‌ها را 150 عدد اعلام کرده‌اند. پروازهای این فرودگاه بعد از جمع‌آوری لاک‌پشت‌ها از سر گرفته شده‌اند.

عمارت شاهانه رونی

ستاره مشهور لیگ برتری بتازگی عمارتی 40 هکتاری خریده است.

به گزارش جام‌جم آنلاین، وین رونی کاپیتان منچستریونایتد و همسرش کالین بتازگی عمارت پنج میلیون پوندی خود را فروخته‌اند تا عمارتی بزرگ‌تر (حدود 40 هکتار) در همان منطقه چشایر انگلستان خریداری کنند. این عمارت 20 میلیون پوند قیمت دارد و برای یک زندگی کاملا شاهانه مناسب است. این زوج برای بازسازی این خانه 20 میلیون پوندی هزینه‌ای کلان را متقبل می‌شوند. رونی و همسرش سه پسر دارند و می‌گویند برای زندگی به خانه‌ای بزرگ‌تر نیاز دارند!

رکوردشکنی برای دیگو کاستا

هواداران بشیکتاش برای پیوستن دیگو کاستا به این تیم بیش از 6/1 میلیون کامنت زیر پست‌ وی گذاشتند و رکورد کامنت‌گذاری در اینستاگرام را تغییر دادند. رکورد قبلی با 1/1 میلیون به سلنا گومز تعلق داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها