خودرو در پارکینگ آتش گرفت / نجات 5 زن و مرد از میان دود سیاه +عکس

پنج نفر از ساکنان ساختمان مسکونی از ترس دودزدگی و انتشار دود ناشی از آتش سوزی یک خودرو در پارکینگ این ساختمان به پشت بام پناه برده و نجات یافتند.
کد خبر: ۱۰۴۹۱۸۸
خودرو در پارکینگ آتش گرفت / نجات 5 زن و مرد از میان دود سیاه +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 6:45 دقیقه صبح امروز تعدادی ازشهروندان در تماس با سامانه 125 آتش نشانی از وقوع آتش سوزی در قسمت پارکینگ محل سکونت شان خبر دادند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 16، 59 و نیز گروه امداد و نجات 7 این سازمان را به محل حادثه در بلوار خلیج فارس، خیابان ابوسعید شرقی، شهرک الماس اعزام کرد.

افسر آماده منطقه 4 عملیات آتش نشانی که از ابتدا به همراه نیروهای عملیاتی در محل حادثه حضور یافته بود، گفت: هنگامی که به محل اعلام شده رسیدیم مشاهده شد که از قسمت پارکینگ یک ساختمان پنج طبقه 20 واحدی دود غلیظی خارج می شود.

وی با اشاره به این که دود زیادی پارکینگ و کل طبقات مجتمع را فرا گرفته بود، افزود: دربررسی اول مشخص شد که یک دستگاه خودروی پژو 206 در قسمت پارکینگ این ساختمان به دلایل نامعلومی آتش گرفته و شعله های آتش به همراه دود شدید از قسمت موتورآن بلند می شود.


این افسرآماده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با رعایت کامل نکات ایمنی و قطع برق و گازساختمان، درحالی که یک رشته لوله آب پرفشار آتش نشانی در دست داشتند در میان دود غلیظ وارد پارکینگ شدند و به مقابله با شعله های آتش پرداختند.

وی با اعلام این که نیروهای عملیات در همان لحظات اول موفق شدند آتش خودرو را خاموش و از سرایت آن به خودروهای دیگر جلوگیری کنند، اضافه کرد: دراین میان، نجاتگران سازمان هم به جستجو در طبقات این مجتمع مسکونی مشغول شدند و توانستند پنج نفر از ساکنان شامل دومرد و سه زن که از ترس دود به پشت بام پناه برده بودند را سالم از ساختمان خارج کنند و به جای امن انتقال دهند.

حجت اله قاسمی علت بروز این حادثه را از طرف کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی ذکر کرد و گفت: خوشبختانه در این آتش سوزی به هیچ یک از ساکنان آسیب جانی نرسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها