قاسمی درگذشت دو تن از عکاسان رسانه ای کشور را تسلیت گفت

رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه درگذشت علیرضا سلطانی و وحید سهرابی از عکاسان رسانه ای کشور را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۰۳۷۶۴۲
قاسمی درگذشت دو تن از عکاسان رسانه ای کشور را تسلیت گفت

به گزارش جام جم آنلاین، بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه با ابراز تاسف از درگذشت علیرضا سلطانی و وحید سهرابی عکاسان با تجربه و کاردان مطبوعات کشور، فقدان آنان را به خانواده های شان و جامعه مطبوعاتی و عکاسان رسانه ای کشور تسلیت گفت.

{$convert_old_media}
newsQrCode
ارسال نظرات

نیازمندی ها