حسن روحانی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در نخستین گفت‌وگوی مستقیم تلویزیونی با مردم پس از پیروزی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با قدردانی از ملت ایران عنوان کرد: امیدوارم وکیل شایسته‌ای برای نمایندگی مطالبات شما مردم عزیز ایران باشم.
کد خبر: ۱۰۳۲۹۵۷

وی در این گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در برنامه «اینجا ایران است»خطاب به ملت ایران گفت: سلام و درود خالصانه من بر ملت بزرگ ایران که با حضور و مشارکت گسترده معنا دار و موثر خود در انتخابات اردیبهشت 96 گامی بلند در راه اعتلا و منافع ملی و سرافرازی ایران عزیز برداشت.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: رای منسجم شما در همه مناطق کشور نشان داد که «یک ملتید» و «یک دولت» دارید و «یک رئیس‌جمهور» می‌خواهید که خادم همه مردم باشد.

روحانی تصریح کرد: سلام و درودم بر رهبری فرهیخته انقلاب اسلامی که حکیمانه و مشفقانه امواج پرتلاطم انتخابات را آنچنان به ساحل آرامش هدایت کردند که شور و هیجان رقابت‌های انتخاباتی در نهایت به صندوق عزت و استقلال و اقتدار ملت هدایت گردید.

رئیس‌جمهور با بیان این که «ملت بزرگ ایران، پیروز اصلی این انتخابات شما ملت بزرگ هستید»، گفت: پیروز انتخابات جمهوریت، اسلامیت است. پیروز انتخابات آزادی و استقلال است. پیروز انتخابات حاکمیت ملی است.

وی افزود: سپاس این فرزند کوچک ملت و این فرزند حوزه و دانشگاه ارزانی مقام معظم رهبری (مدظله‌عالی)، مراجع عظام تقلید، فضلای حوزه علمی، استادان، هنرمندان، فرهنگیان، حقوقدانان، ورزشکاران و همه اقشار ملت .

روحانی افزود: من با کمال خضوع دست همه کسانی را که با رای مثبت خویش به این خادم کوچک خود اجازه ادامه ماموریت دادند، می‌بوسم و از خداوند بزرگ می‌خواهم که به این کمترین، شایستگی آن را عطا کند که با خدمات صادقانه خود اعتماد و حمایت حتی آن کسانی که به من رای ندادند، کسب کنم و با تمام توان پاسدار حقوق و عزت و سربلندی همه آحاد ملت ایران باشم. رئیس‌جمهور تاکید کرد: بیش از همیشه دست همکاری به سوی همه دراز می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها