خبرهای عجیبی از باشگاه استقلال به گوش میرسد، خبرهایی که واقعا اگر صحت داشته باشد مایه شگفتی است!
کد خبر: ۱۰۱۹۴۰۴
شرط و شروط غیر حرفه ای مسئولان استقلال: تمدید کنید تا طلبتان را بگیرید!

به گزارش جام جم آنلاین ، در این فصل از رقابت های لیگ برتر ، استقلالی ها به شدت با مشکلات مالی روبرو شدند و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان دردسرهایی جدی را رقم زده بود. البته این مشکل هنوز به طور کامل رفع نشده است و بخش مهمی از مطالبات بازیکنان پرداخت نشده.

اما در همین حال اخبار بسیار عجیبی به گوش می رسد. استقلال که برای لیگ هفدهم برنامه های زیادی دارد جنب و جوش ها را از همین اکنون برای تمدید قرارداد با بازیکنان آغاز کرده است. بر این اساس تلاش ها برای تمدید قرار داد آغاز شده اما از گوشه و کنار شنیدیم نوع تلاش برای تمدید خیلی عجیب است!

استقلالی‌ها برای اینکه بازیکنان مورد نظر خود را از دست ندهند قصد دارند پیش از پرداخت مابقی دستمزدها قراردادهای این بازیکنان را تمدید کنند. این سیاست به اطلاع بازیکنان رسیده و آنها در جریان این موضوع قرار گرفته‌اند و می‌دانند که برای رسیدن به دستمزدهای خود که ماه‌ها عقب افتاده باید تن به تمدید قرارداد بدهند. حربه‌ای که بیشتر به سود باشگاه استقلال است و نه بازیکنان چون باشگاه استقلال بلافاصله بعد از تمدید قرارداد با بازیکنانی که در لیست فصل بعد قرار دارند می‌تواند دوباره زمان پرداخت‌های خود را عقب بیندازد چون در این شرایط خیال مسوولان باشگاه از داشتن بازیکنان مورد نظر منصوریان راحت خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها