اختلاف بر سر جانشینی خلیفه خونخوار

اختلافات شدیدی بین عناصر گروه تکفیری صهیونیستی داعش پس از نامزدی ابو حفصه الموصلی به عنوان جانشین ابو بکر البغدادی سرکرده این گروه به وجود آمده است.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۵۹
اختلاف بر سر جانشینی خلیفه خونخوار

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازالعالم، منابع امنیتی در شهر موصل اعلام کردند پس از نامزدی ابو حفصه الموصلی معاون ولایت نینوا به عنوان جانشین ابوبکر البغدادی، شکافها و اختلافات شدیدی بین عناصر داعش به وجود آمده است. این منابع افزودند که الموصلی از خونریزترین افراد به شمار می رود.

این منابع در گفتگو با السومریه نیوز گفتند که سرکردگان داعش اختلافات شدیدی دارند و اختلافات داخلی بین آنها حتی به سطح جنگجویان رسید.

این منابع افزودند که ابو حفصه الموصلی یکی از نظریه پردازان بزرگ این گروه تروریستی است و تاکنون چند پست مهم از جمله پست نظامی در این گروه داشته است.

سرکردگان داعش درباره نامزدی الموصلی به عنوان جانشین البغدادی اختلاف نظر دارند و این اختلافات در میانشان آشکار شده است. برخی خبرها حاکیست که ابوبکر البغدادی در حمله هوایی به محل نشستشان در غرب الانبار به شدت زخمی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سعید نعمتی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
۰
۰
نكته مهم در این خبر اینه كه اصلا فرد در داعش اهمیت نداره بلا خره این جلاد نشد اون جلاد اینها اصلا مهم نیستند مهم این طرز فكر داعشه كه از تمام كشور های دنیا مثل امریكا هلند و دانمارك و ...،، رو به عراق كشونده تا از اسلام دفاع كنند اون جوون هلندی الان به خیال خودش داره از قران دفاع میكنه . این ایدوولوژی خطرناكه كه باید خبر مرگش و یا اختلاف در اون رو جشن بگیریم به امید پیروزی تمام انسان های ازاده ای كه جون خودشون تو دستاشون گرفتند تا ازادی هرگز نمیره . .

نیازمندی ها