دو هیات کارشناسان تصادفات با دستور بازپرس جنایی بررسی صحنه تصادف مرگبار دو مامور پلیس تهران را آغاز کردند. در این تصادف دو مامور به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۱۰۱۵۳۷۳

به گزارش جام‌جم، بامداد دوازدهم فروردین امسال دو مامورجوان در تعقیب خودروی پرایدی با دو سرنشین دراتوبان بسیج بودند که روی پل هجرت، موتورسیکلت ماموران با دیواره کنار پل برخورد کرد. یکی ازماموران درهمان محل و دیگری ساعاتی بعد دربیمارستان به شهادت رسیدند. دربررسی‌های مقدماتی مشخص شد محسن طهماسبی از مأموران پلیس کلانتری 210 پایانه شرق و مجید خدابنده‌لو از مأموران یگان امداد تهران بودند.

با گزارش این موضوع به قاضی مرشدلو بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران، با دستور وی تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهمان فراری آغاز شد و یک روز بعدازحادثه متهمان در محله پیروزی بازداشت وخودروی پراید متهمان نیز توقیف شد. متهمان 24 و 23 ساله در تحقیقات قضایی ـ پلیسی مدعی شدند گمان نمی کردند چنین حادثه تلخی رخ بدهد.

یکی از متهمان در جریان تحقیقات گفت: دوستم راننده خودرو بود و آن شب من همراهش بودم. زمانی که متوجه شدیم ماموران به ما شک کرده و در تعقیبمان هستند، فرار کردیم، چون گواهینامه نداشتیم. از او می‌خواستم توقف کند تا ببینیم چه حادثه‌ای رخ داده، که دوستم از ترس توقف نکرد و ساعتی بعد از فرار متوجه مرگ این دو پلیس شدیم. این در حالی بود که راننده پراید هم گفت: از ترس این‌که گواهینامه نداشتم توقف نکردم. فکر می‌کردم ماموران در جریان تعقیب و گریز ما را گم کرده‌اند.

پس از ثبت این اظهارات این دو متهم، تحقیقات از آنها در حالی ادامه دارد که با دستور قاضی مرشدلو قرار شده، کروکی صحنه تصادف و نیز خودروی پراید متعلق به متهمان پرونده مورد بررسی قرار بگیرد تا مشخص شود که آیا آثاری از برخورد موتورسیکلت ماموران با خودروی متهمان وجود دارد یا نه. همچنین قرار است تا اعضای دو هیات از کارشناسان تصادفات صحنه حادثه را بررسی و نظر خود را در ارتباط با آن اعلام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها