تصمیم لوئیس انریکه مبنی بر ترک بارسلونا در پایان فصل همچنان مهم‌ترین خبر پیرامون این باشگاه پرطرفدار اسپانیایی است. انریکه که این تصمیم را پس از دیدار برابر اسپورتینگ خیخون رسانه‌ای کرد، دیروز هم قبل از بازی تیمش مقابل سلتا ویگو درباره آن گفت: تصمیمی را اعلام کردم که مدتی بود روی آن تمرکز کرده بودم. این یک تصمیم شخصی بود. نمی‌خواهم درباره فرضیات صحبت کنم. تنها می‌خواهم تا پایان فصل از این ماجراجویی لذت ببرم. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و در کدام تیم به مربیگری خواهم پرداخت. می‌خواهم یک سال استراحت کنم، اما نمی‌دانم همسرم می‌تواند یک سال مرا در خانه تحمل کند یا نه.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۹۴

اگرچه اعلام کناره‌گیری انریکه از بارسا در پایان فصل، به فرضیه مربوط به همکاری این مربی با بارسا پایان می‌دهد، اما فرضیه‌های زیاد دیگری را پیرامون این باشگاه ایجاد می‌کند؛ این که سرمربی بعدی بارسلونا چه کسی خواهد بود.

اولین کسی که به احتمال حضورش در نیمکت بارسلونا و جایگزینی لوییس انریکه واکنش نشان داد، سرمربی اورتون است.

رونالد کومان با توجه به این که سابقه بازی در بارسلونا را دارد و چهره محبوبی بین هواداران این تیم به شمار می‌آید، شانس بالایی برای جایگزینی لوئیس انریکه دارد. با این حال ستاره پیشین تیم‌ ‌ملی فوتبال هلند واکنش جالبی به احتمال حضورش در بارسلونا داشت و گفت‌: هر کلمه‌ای که درباره بارسلونا بر زبان بیاورم، اضافی خواهد بود. ترجیح می‌دهم در این زمینه هیچ صحبتی نکنم.

فابیو کاپلو، سرمربی پیشین تیم‌های ملی ایتالیا، انگلیس، روسیه و رئال‌مادرید اسپانیا هم، یکی دیگر از گزینه‌های جدی مذاکره برای مربیگری در باشگاه بارسلوناست. رسانه‌های ایتالیا مدعی شدند، کاپلو از طریق وکیل خود در حال مذاکره با بارسلوناست.

در این میان تنها کسی که زیاد دوست ندارد به این اخبار توجه کند، اونای امری سرمربی پاری‌سن‌ژرمن فرانسه است. پاریسی‌ها در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 4 بر صفر بارسلونا را شکست دادند و حالا باید آماده دیدار برگشت با این تیم در نیوکمپ شوند. امری در فاصله کمتر از چهار روز تا این بازی در واکنش به خداحافظی انریکه از بارسلونا گفت‌: باید بگویم خبر خداحافظی انریکه هیچ چیزی را برای ما تغییر نمی‌دهد. برنامه و سبک بازی خود را براساس این خبر تعیین نمی‌کنیم. برنامه ما روشن و واضح است. می‌خواهیم مثل دیدار رفت با انگیزه و تلاش زیاد برای بارسلونا به میدان برویم. کار بسیار سختی پیش‌رو داریم، اما آماده این دیدار حساس هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها