تیم پرسپولیس تهران در دومین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی به مصاف تیم الوحده امارات رفت که در پایان موفق شد حریف اماراتی را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.
کد خبر: ۱۰۰۷۳۳۵
3 امتیاز شیرین سرخپوشها در امارات

به گزارش جام جم آنلاین ،تیم پرسپولیس که از اولین بازی اش با الهلال عربستان یک امتیاز اندوخته بود این بار با ترکیبی متفاوت به مصاف نماینده امارات رفت. تیم برانکو در این هفته با حاشیه های ریز و درشتی هم رو به رو بود، از زمزمه های نبودن پرسپولیسی ها در فهرست کی روش گرفته تا اخراج دو بازیکن تاثیرگذار این تیم از اردو و بازگشتشان به تهران. اما حالا در روز تولد 63 سالگی برانکو تیم پرسپولیس تنها سه امتیاز از این بازی می خواهد تا بتواند در گروهی که سخت ترین گروه هشت گانه لیگ قهرمانان آسیاست بتواند به جایگاه خود بهبود ببخشد.

پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، محسن مسلمان، وحید امیری و مهدی طارمی به مصاف الوحده رفته است.

نیمه اول:

دقیقه 3: گل برای پرسپولیس. فرار مهدی طارمی و پاس او به وحید امیری در دقیقه سه اولین گل پرسپولیس را به همراه داشت.

دقیقه 20: در اشتباه عجیب مدافعان پرسپولیس توپ در شش قدم به مهاجمان الوحده رسید که ضربه سر بازیکن حریف با خوش شانسی بیرانوند با برخورد به تیرک افقی بازگشت و تا محرمی این موقعیت را دور کند.
دقیقه 26: پاس در عمق وحید امیری برای طارمی فرصت خوبی در محوطه جریمه برای مهاجم سرخپوشان شکل داد که تعلل او مانع از ثبت گل دوم پرسپولیس شد.
دقیقه 31: ارسال از سمت چپ دفاعی پرسپولیس با ضربه نوک پای تالیبو همراه شد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.
دقیقه 33: حرکت پا به توپ مسلمان پشت محوطه جریمه با پاس فوق العاده‌ی کامیابی نیا را صاحب فرصت کرد و این بازیکن در تک به تک با راشد نتوانست توپ را از دستان او عبور دهد و یک کرنر برای این تیم شکل گرفت.
دقیقه 34: ارسال کرنر از سمت راست توسط مسلمان با ضربه سر کامیابی نیا از کنار دروازه به بیرون رفت و شانس گل دوم را از سرخپوشان گرفت.

حاشیه:
* یاد و خاطره هادی نوروزی در استادیوم آل نهیان نیز از سوی هواداران پرسپولیس زنده نگه داشته شد و هواداران در دقیقه 24 به تشویق کاپیتان شماره 24 ابدی خود پرداختند.

نیمه دوم:

دقیقه 47: خطای محسن مسلمان روی بازیکن الوحده برای هافبک پرسپولیس یک کارت زرد به همراه داشت.

دقیقه 57: گل برای الوحده امارات. اسماعیل مطر بازیکن تازه نفس اماراتی توانست در دقیقه 57 بازی را به تساوی بکشاند.

دقیقه 63: گل دوم برای الوحده. توپ ارسالی اماراتی ها با اشتباه سید جلال حسینی موقعیت گل برای الوحده پیش آورد که بازیکن شیلیایی الوحده حساب کار را دو به یک کرد.

دقیقه 71: حرکات تکنیکی و فوق العاده‌ی فرشاد احمدزاده تا شش قدم الوحده ادامه یافت و در نهایت ضربه ناقص او در برخورد با مدافع حریف به طارمی رسید و ادامه فرصت سوزی این مهاجم برترین موقعیت برای تساوی کشاندن بازی را به وجود آورد.

دقیقه 80: مهدی طارمی موفق شد با ضربه سر دروازه تیم الوحده را باز کند و بازی را به تساوی کشاند.

دقیقه 86: بیرانوند با خطا در خارج از محوطه جریمه بر روی بازیکن الوحده کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 89: مهدی طارمی دومین گل خود و سومین گل پرسپولیس را وارد دروازه الوحده کرد.

دیدار تیم های پرسپولیس و الوحده امارات با نتیجه 3 بر 2 به سود قرمزپوشان کشورمان خاتمه یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
gust blue
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
۰
۰
تبریك به طرفداران پرسپولیس .
آرام
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
۰
۰
واقعا الوحده تیم با كیفیتی بود .پرسپولیس برد شیرینی داشت .این گروه تمام تیمها با كیفیت هستن. من تعجب می كنم این تیم التعاون چطور راه پیدا كرده به لیگ قهرمانان نیم دسته سوم ما هم این تیمو شكست میداد .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها