با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، آخرین کنسرت‌های موسیقی زمستانی برگزار می‌شوند تا سال 1395 را بدرقه کنند.
کد خبر: ۱۰۰۲۶۱۱

به گزارش ایسنا، ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان پس از دو اجرا به خوانندگی علیرضا افتخاری در جشنواره موسیقی فجر، بار دیگر تصمیم دارد با همراهی این خواننده، دوم اسفند در تالار وحدت بنوازد.

گروه موسیقی «شبروان» به خوانندگی بهروز افشار، کنسرت «ای وطن» را دوم اسفند در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌برد. همچنین محسن یگانه سه‌شنبه سوم اسفند ساعت 18و30 دقیقه و 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برای هواداران خود اجرا می‌کند.

محمد معتمدی، خواننده آواز ایرانی نیز قصد دارد کنسرت زمستانی خود را 4 و 5 اسفند ساعت 21 و30 دقیقه در تالار وحدت برگزار کند.

گروه «ستاره قطبی» 5 اسفند کنسرت ویژه بانوان را در تالار وحدت تدارک دیده است. مانی رهنما نیز در همین روز شب گل و صدا را با همراهی پیانوی رضا تاجبخش و دکلمه صبا در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌برد.

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی 6 اسفند، ساعت 21 و30 دقیقه در تالار وحدت می‌نوازد. فریدون ناصحی نیز 6 اسفند ساعت 20 در فرهنگسرای نیاوران رسیتال پیانو می‌نوازد.

حمید حامی، خواننده پاپ دیگری است که قصد دارد 7 و 8 اسفند در حضور دوستداران خود در تالار وحدت کنسرت برگزار کند. آنسامبل «ئاسو» نیز 8 اسفند به سرپرستی ئاسو نادری و خوانندگی مریم خانه‌ساز برای بانوان اجرا خواهد کرد. گروه «نی‌کوبه» نیز به سرپرستی ابوالفضل محمدقلی 9 اسفند ساعت 20 در فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌کند.

تالار وحدت پنجشنبه 19 اسفند شاهد اجرای مشترک یک اپرت نمایشی از گروه‌ آواز ملل و شیفتگان دل برای بانوان خواهد بود.

محمدرضا گلزار، بازیگر سینما نیز20 اسفند در دو سئانس 18 و 30 دقیقه و 21 و 45 دقیقه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه خواهد رفت.

امید حاجیلی نیز در روزهای پایانی اسفند، در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران اجرا خواهد کرد.

گروه «دنگ‌شو» نیز 26 اسفند با اجرای قطعات آلبوم جدید خود در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، میزبان هواداران خود خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها