ترکیب برانکو بدون بازیکنان اصلی‌اش به چه شکل خواهد بود؟

دست پروفسور در پوست گردو

پرسپولیسی‌ها روز پنجشنبه در حالی به مصاف سپاهان خواهند رفت که سه بازیکن اصلی خود را برای این مسابقه در اختیار نخواهند داشت.
کد خبر: ۱۰۰۲۱۳۵

محمد انصاری که مصدوم است و کمال کامیابی‌نیا و سید‌جلال حسینی هم به دلیل محرومیت نمی‌توانند در این بازی به میدان بروند. دست برانکو در پوست گردو مانده و حالا او شاید حسرت این را بخورد که چرا اجازه داد احمد نوراللهی و حتی امید عالیشاه از این تیم جدا شوند.

با شرایطی که به وجود آمده، احتمالا ربیع‌خواه هم به ترکیب اصلی پرسپولیسی‌ها راه پیدا می‌کند و رامین رضاییان هم مثل بازی با استقلال در ترکیب اصلی خواهد بود. ضمن این که بدون شک فرصت بازی به شهاب کرمی هم خواهد رسید و شاید سامان نریمان جهان هم فرصت این را پیدا کند که برای تیمش به میدان برود.

پرسپولیس بی‌دفاع شد

حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، دوشنبه شب اعلام و بر اساس آن سیدجلال حسینی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد. این اتفاق در حالی افتاده است که محمد انصاری هم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در بازی با سپاهان برای تیمش به میدان برود. پرسپولیسی‌ها که شرایط سختی را تجربه می‌کنند، قرار داد پلی یانسکی را هم فسخ کرده‌اند و با این حساب برای بازی این هفته‌شان احتمال دارد در خط دفاعی به مشکل بخورند. هنوز مشخص نیست برانکو در این شرایط چه تصمیمی خواهد گرفت و از کدام بازیکن در خط دفاعی استفاده خواهد کرد. با توجه به عملکرد ضعیف احمدزاده در بازی با دربی خیلی بعید است که برانکو دیگر از بازیکنان غیرتخصصی در پست‌های مختلف استفاده کند.

بازیکن جدید پرسپولیس چه کسی است؟

پس از جدایی پلی یانسکی و پریموف از پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ به مسئولان باشگاه اعلام کرده است یک بازیکن بزودی به جمع سرخپوشان اضافه خواهد شد. براساس اخبار رسیده، این بازیکن مهاجم است و نام او را فقط برانکو می‌داند. قرار است بزودی این بازیکن به ایران بیاید تا پس از چند روز شرکت در تمرینات تیم، قراردادش را با سرخپوشان امضا کند. هنوز خبر جدیدی دردست نیست. حتی ملیت این بازیکن!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها