جهانبخش بعد از پرده‌برداری از بیماری سخت مادرش

روزهای سختی را سپری کردم

علیرضا جهانبخش در تازه‌ترین مصاحبه خود با رسانه‌های هلند سرانجام پرده از مشکل خانوادگی که برایش پیش آمده بود، برداشت.
کد خبر: ۹۸۸۵۶۶

او در این مصاحبه گفت که به دلیل بیماری مادرش مدتی از ترکیب ثابت آلکمار دور بود و نمی‌توانست برای این تیم هلندی به میدان برود. در اواسط نیم فصل اول لیگ بود که حضور علیرضا در ترکیب ثابت تیمش کمرنگ تر شد. او دو سه بازی تیم را از دست داد و در یک مسابقه هم به عنوان یار ذخیره به میدان رفت که در همان بازی توانست با یک شوت سرکش دروازه هراکلس را باز کند. سپس وان دن بروم، سرمربی این تیم در مصاحبه‌ای گفت جهانبخش یک مشکل شخصی دارد که این مساله او را تحت تاثیر قرار داده است. به همین دلیل با این بازیکن صحبت کردم و قرار شد او بیشتر استراحت کند.»

علیرضا هم در گفت‌وگوی تازه خود با رسانه‌های هلند به موشکافی این مشکل شخصی پرداخت و گفت: «متاسفانه چندی پیش باخبر شدم مادرم دچار تومور مغزی شده و همین موضوع فکر و ذهنم را به‌هم ریخت. من برای فوتبال به هلند آمده ام اما اولویت من همیشه خانواده است به همین خاطر از باشگاه آلکمار اجازه گرفتم تا پیگیر درمان مادرم باشم.» او درباره دیدار با دکتر سمیعی توضیح داد: «پس از آن به جراح چیره دست ایرانی پروفسور مجید سمیعی مراجعه کردم و از ایشان بسیار ممنونم که به من و خانواده‌ام لطف داشتند. حالا مادرم پس از پشت سر گذاشتن عمل جراحی بهبود یافته و سلامتی‌اش را دوباره به دست آورده است. من از این بابت بسیار خوشحالم و از این پس با روحیه‌تر از قبل در خدمت آلکمار هستم. از مسئولان باشگاه هم که من را درک کردند و اجازه دادند به بیماری مادرم رسیدگی کنم بسیار ممنونم.»

علیرضا در این باره به روزنامه جام‌جم هم توضیح می‌دهد: «خب این مشکل باعث شد تا سرمربی تیم از من بخواهد دور از زمین فوتبال باشم. هم خودم و هم او به این نتیجه رسیدیم که اگر از زمین فوتبال دور باشم برایم بهتر است. خدا را شکر می‌کنم که الان دیگر مشکل خاصی ندارم و امیدوارم چنین مشکلاتی برای هیچ‌کس پیش نیاید.»

جهانبخش که جزو بااخلاق‌ترین بازیکنان فوتبال ایران به حساب می‌آید، همچنین توضیح می‌دهد: «روزهای سختی داشتم که خدا را شکر سپری کردم. امیدوارم که بتوانم در نیم فصل دوم که بزودی شروع می‌شود عملکرد بهتری برای آلکمار داشته باشم. این باشگاه همیشه در شرایط سخت به من کمک می‌کند.»

علیرضا در پاسخ به این سوال که در نیم فصل دوم خودت و آلکمار دنبال چه چیزی هستید، می‌گوید: «به دنبال این هستیم که بتوانیم سهمیه اروپا را به دست بیاوریم. در نیم‌فصل اول همه چیز تا حدودی رضایت‌بخش بود. توانستیم در جام یوفا از گروه خود بالا برویم. در لیگ هم رقابت خیلی نزدیکی با آیندهون و هیرنوین داریم. البته آژاکس هم تا حدودی از فاصله گرفته ولی فاصله فاینورد در صدر با ما بسیار زیاد است و به همین دلیل قهرمانی را از دست داده‌ایم.»

او درباره عملکرد خودش توضیح می‌دهد: «خب من 4 پاس گل در لیگ دادم که به نظرم بد نبود. به خاطر مشکلاتی که داشتیم روحیه‌ام خراب بود ولی در مجموع به نظرم عملکرد خوبی داشتم. قطعا در نیم‌فصل دوم تلاش می‌کنم تا بهتر کار کنم و عملکرد خوبی برای آلکمار داشته باشم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها