
به گزارش جام جم آنلاین، بیماری دردناک فاطمه زهرای 6 ماه را کمتر کسی هست که نداند ، فاطمه زهرا دچار یک بیماری مادرزادی به نام «هیدروسفال» بود. طی صحبت هایی که با مادر فاطمه زهرا داشتیم از واکنش مثبت مردم و حمایت های مالیشان تشکر کرد و گفت : فاطمه زهرا بیشتر از هر چیزی فقط به دعای مردم نیاز دارد و من عاجزانه می خواهم برای دخترکم دعا کنند.



مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند
نازنین فرشته زندگی جدیدت مبارك
خدایا صبر به این مادر بده
دلم گرفت ...