یوسف کرمی، قهرمان سابق تکواندوی کشورمان مدتی قبل در فیلمی به نام «سراب» به کارگردانی سعید چاری و تهیه کنندگی صالح شیخ رضایی بازی کرد.
کد خبر: ۹۷۰۴۷۱

آن‌طور که در باشگاه خبرنگاران جوان آمده، این فیلم درام ورزشی این روزها پس از طی کردن مراحل فنی و تصحیح رنگ و صداگذاری، آماده نمایش می‌شود.

«سراب» دارای یک داستان اجتماعی به‌روز است که برخی ورزشکاران کشورمان درگیر آن هستند و به پشت صحنه و مشکلات زندگی برخی از قهرمانان و ملی پوشان کشور می‌پردازد.

در این فیلم سعی شده از حضور قهرمانان و چهره‌های ورزشی معروف ورزشی استفاده شود. به جز یوسف کرمی که دارنده مدال المپیک در رشته تکواندوست، ورزشکاران دیگری چون امیرحسین فشنگچی، بازیکن سابق پرسپولیس و علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس ایران هم در این فیلم حضور دارند.

رضا رویگری، ثنا صادقی، شراره رخام، امیر زریوند، کیمیا باباییان، مجید شهریاری، کیسان کامجو، سیاوش قاسمی، رضا کوهستانی، سیدمحمد پاچناری و محمد فیلی هم از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

یوسف کرمی، بازیگر «سراب»، مدتی قبل در فیلم دیگری به نام «قهرمانان کوچک» به کارگردانی حسین قناعت بازی کرده بود که این فیلم هم در حال طی مراحل فنی و آماده‌سازی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها