فخری: من شمشیرباز می‌سازم

پیمان فخری، دبیر فدراسیون شمشیربازی و سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر پیرامون روند موفقیت آمیز تحول در اسلحه سابر گفت: این نتایج درخشان محصول کار و زحمت شمشیربازان ما در اردوهای شبانه‌روزی است و کسی باور نمی‌کرد ما روزی در جام جهانی داکار، حریفانی را شکست دهیم که زمانی آرزوی ما بود با آنها به صورت تمرینی بازی کنیم.
کد خبر: ۹۶۸۵۹۸

فخری درباره استعداد پروری در شمشیربازی گفت: معمولا افراد می‌توانند جریان‌ها را بسازند و تحولات را بوجود بیاورند. من فن اسلحه سابر را بلد بودم و توانستم این داشته‌ها را به نخبه‌ها و استعدادهای شمشیربازی کشور منتقل کنم. با موفقیت‌هایی که در سابر بدست آمد؛ دو اسلحه فلوره و اپه نیز به این باور رسیده‌اند که می‌توانند پیشرفت کنند. مطمئنا با تزریق نیروی فنی و استخدام مربی خارجی برای کوتاه مدت، می‌توان انقلابی در این دو اسلحه به‌وجود آورد.

فخری درباره برنامه‌های آینده فدراسیون ادامه داد: در رده سنی جوانان استعدادهایی را زیر ذره بین گذاشته‌ام که به‌تدریج به تیم‌های ملی ملحق خواهند شد. من به عنوان دبیر فدراسیون شمشیربازی توانی برای انجام کارهای اداری فدراسیون ندارم. کار من شمشیرباز ساختن است. از اینرو از باقرزاده، رئیس فدراسیون خواستم که شخص دیگری سکان دبیری فدراسیون شمشیربازی را برعهده بگیرد و ایشان نیز موافقت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها