این روزها دنیای وب پر شده از خبرهای ناخوشایند برای کاربران یاهو، چراکه در تازه‌ترین اخبار، اطلاعات تعداد زیادی از مشترکان این سایت فاش شده است و این افشا شدن اطلاعات به حدی گسترده بوده که چنانچه به حساب کاربری یاهوی خود مراجعه کنید با هشدار تغییر رمز عبور به منظور افزایش امنیت مواجه خواهید شد!
کد خبر: ۹۶۳۴۱۳
شیوه مهاجرت آسان از یاهو

به گزارش جام جم آنلاین ، انتشار این اخبار و پشتیبانی نکردن سرویس ایمیل یاهو از بسیاری از امکانات سرویس‌های رقبایی همچون گوگل (سرویس جیمیل) موجب شده کاربرانی که همچنان به استفاده از سرویس ایمیل یاهو پایبند بوده و تاکنون به سرویس‌های دیگر مهاجرت نکرده‌اند نیز در فکر مهاجرت به دیگر سرویس‌ها باشند.

اگر شما نیز جزو این دسته از کاربران هستید و می‌خواهید مهاجرتی آسان و سریع به سرویس دلخواه خود داشته باشید، می‌توانید از این ترفند کمک بگیرید. با استفاده از روشی که ارائه می‌شود همه ایمیل‌های ارسالی به آدرس یاهو را در آدرس ایمیل جدید خود روی سرویس‌دهنده جدید دریافت کنید و با پاسخگویی به ایمیل‌ها از سرویس‌دهنده جدید ضمن معرفی آدرس ایمیل جدید خود، از دریافت ایمیل‌ها روی سرویس ایمیل یاهو نیز بی‌نصیب نمانید.

پیش ازهر چیز با ورود به لینک زیر به حساب کاربری ایمیل خود در یاهو وارد شوید.

http://ymail.com

از بالا سمت راست روی آیکون تنظیمات که به شکل یک چرخ دنده است کلیک کرده و در ادامه گزینه Settings را فشار دهید.

از سمت چپ روی گزینه Accounts کلیک کنید.

در بخش Email addresses روی آدرس ایمیل یاهوی خود کلیک کرده و صفحه جدید را به پایین اسکرول کنید تا به بخش Access your Yahoo Mail elsewhere دسترسی یابید.

علامت چک‌مارک کنار گزینه Forward را در این بخش فعال کرده و در ادامه آدرس ایمیل موردنظر (ایمیل شما روی سرویس‌دهنده جدید) را در کادر مورد نظر وارد کنید.

یکی از گزینه‌های Store and Forward (ذخیره‌سازی ایمیل دریافتی در یاهو و انتقال یک کپی به سرویس‌دهنده جدید) یا Store and Forward and Mark as Read (ذخیره‌سازی ایمیل دریافتی در یاهو، انتقال یک کپی به سرویس‌دهنده جدید و تبدیل ایمیل در یاهو به حالت خوانده شده) را انتخاب کرده و روی Verify کلیک کنید.

به حساب کاربری ایمیل خود در سرویس‌دهنده جدید وارد شده و روی لینک تائید عملیات انتقال ایمیل‌ها که از یاهو برای تائید آدرس ایمیل سرویس‌دهنده جدید ارسال شده است ، کلیک کنید.

پس از تائید آدرس ایمیل سرویس‌دهنده جدید مراحل کار به پایان رسیده و هر ایمیل جدیدی که به آدرس ایمیل یاهوی شما ارسال شود در حساب کاربری ایمیل سرویس‌دهنده جدید نیز برای شما قابل مشاهده خواهد بود.

امیر اعصاری - ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها