مرد همسرکش ساعتی بعد از قتل زنش، در حادثه رانندگی کشته شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۴۳

به گزارش جام‌جم، عصر شنبه مردی با پلیس تماس گرفت و از قتل زن همسایه‌اش در خانه‌ای در خیابان حافظ جنوبی مشگین‌شهر خبر داد. زمانی که ماموران برای بررسی موضوع در محل مورد نظر حاضر شدند‌،‌ مشاهده کردند که زنی 37 ساله بر اثر ضربه‌هایی که به سر و بدنش ‌وارد شده، فوت کرده است. این درحالی بود که ماموران در بازرسی از محل جنایت، چماق و شوکری را کشف کردند که معلوم شد مقتول با ضربه‌های چماق و شوکر به قتل رسیده است.

ماموران با تحقیقات اولیه از همسایه‌ها متوجه شدندکه مقتول و شوهرش با هم اختلاف‌هایی داشته و اکثر مواقع مشاجره آن دو را شنیده‌اند. عصر حادثه نیز دوباره صدای دعوا و درگیری از خانه آنها شنیده بودند.

زمانی که برای میانجیگری و پایان دادن به این دعوا به خانه آنها رفته‌اند، با جسد زن همسایه درحالی رو‌به‌رو شدند که شوهرش آنجا را ترک کرده و کنار جسد زن جوان، پسر ده ساله‌اش نشسته بود و گریه می‌کرد. ‌در ادامه ماموران به تحقیق از پسر خردسال مقتول که تنها شاهد این جنایت بود، پرداختند که وی به پلیس گفت: والدینم با هم دعوا کردند. هرچه گریه کردم و صدایشان زدم، بی‌فایده بود. پدرم که یک دستش چماق و در دست دیگرش شوکر بود، به مادرم حمله کرد و او را بشدت کتک زد و من نتوانستم مادرم را نجات دهم. پدرم فرار کرد‌، سراغ مادرم رفتم که غرق در خون افتاده بود. صدایش زدم که جواب نداد. با داد و فریادهایم همسایه‌ها به خانه‌مان آمدند.

همین سرنخ کافی بود که ماموران اطمینان یابند که متهم به قتل شوهر مقتول است. این مرد تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و مشخصات او و خودروی پرایدی که با آن محل جنایت را ترک کرده بود، در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت. جست‌وجوی پلیس برای دستگیری قاتل ادامه داشت تا این‌که ساعاتی بعد ماموران از طریق پلیس راهور در جریان تصادف میان راننده یک خودروی پراید و کامیون ولوو در جاده کمربندی مشگین‌شهر با‌خبر شدند. زمانی که پلاک خودروی تصادفی را استعلام کردند، معلوم شد که راننده کشته شده همان مرد، همسر‌کش است. کارآگاهان جنایی در محل حادثه حاضر شده و مشاهده کردند که خودروی پراید به دلیل انحراف به چپ زیر چرخ‌های کامیون رفته و این تصادف مرگبار رخ داده است.

بررسی‌‌های اولیه پلیس راهور نشان می‌داد که راننده پراید در وضعیت عادی نبود و با خروج از مسیر خود به سوی کامیون حرکت کرده و زیر چرخ‌های خودرو رفته است.

جسد متهم به قتل فراری به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات درباره این پرونده در پلیس آگاهی مشگین‌شهر ‌ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها