رئیس مجلس:

مجلس به دنبال مچ گیری از مدیران نیست

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به دنبال مچ گیری از مدیران نیست بلکه کمک به تحقق اهداف مدیریتی کلان، هدف غایی دیوان محاسبات در تحقیق و تفحص ها است.
کد خبر: ۹۵۳۸۴۹
مجلس به دنبال مچ گیری از مدیران نیست

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: مجلس به دنبال مچ گیری از مدیران نیست بلکه کمک به تحقق اهداف مدیریتی کلان، هدف غایی دیوان محاسبات در تحقیق و تفحص ها است.

علی لاریجانی با بیان اینکه کشور در حال عبور از یک دوره سخت است، افزود: باید برای دستیابی به افق های روشن از ظرفیت های موجود برای توسعه همه جانبه کشور استفاده کرد.

وی با ضروری دانستن اجرای طرح های توسعه در استان ها گفت: نباید طرح های ملی بر روی طرح های توسعه ای استان ها سایه بیفکند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مانع قانونی برای استقرار و سرمایه گذاری شرکت های بزرگ در استان های کوچک وجود دارد گفت: می توان با مشوق های فراوان و متنوع زمینه حضور موثر شرکت های مشابه را در این استانها فراهم کرد.

لاریجانی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد دارای سه نماینده در سه کمسیون کلیدی در مجلس است گفت: این نمایندگان می توانند به کمک مدیران استانی راه های توسعه را شناسایی کنند و در مسیر آن گام بردارند.

وی به لحاظ توسعه، استان کهگیلویه و بویراحمد را کم برخوردارتر از سایر استان ها توصیف کرد و افزود: باید با محتوا بخشیدن به برنامه های مدیریتی و تصمیم گیری، نیازهای این استان به استان های مشابه را در برنامه ششم توسعه تعمیم بدهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایجاد صندوق های توسعه ی استانی را رهآورد سفرهای استانی دولت دانست و گفت: این صندوق ها فرصتی مناسب برای تحقق برنامه های توسعه ای در استان ها است.

لاریجانی تقویت مشوق های سرمایه گذاری برای توسعه صنایع حاشیه ای نفت و گاز و گردشگری را برای کهگیلویه وبویراحمد مهم توصیف کرد و گفت:بخش مهمیاز توسعه را بخش خصوصی میسر می کند که با ایجاد چنین بستر هایی در استان هایی کمتر توسعه یافته از جمله کهگیلویه و بویراحمد زمینه مشارکت این بخش به عنوان بازوهای اجرایی مسیر توسعه را فراهم می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ر
-
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
۰
۰
مجلس به دنبال مچ گیری از مدیران نیست، خیالشان راحت باشد.

نیازمندی ها