شیوا خسرومهر، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که نقش‌آفرینی‌هایش در فیلم‌های سینمایی «عروس مهتاب»، «مخمصه» و تئاتر‌های «کابوس خیابان هفدهم»، «مجلس نامه»، «حریر سرخ صنوبر» و سریال‌های «ستاره‌ سهیل»، «تا ر‌هایی» و «بوی غریب پاییز» از فعالیت‌های او در طول این سال‌هاست.
کد خبر: ۹۴۹۴۳۷

او در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره فعالیت‌های اخیر خود می‌گوید: بتازگی بازی در فیلم سینمایی «نیمکت» به کارگردانی خانم فلورا سام را به پایان رساندم و تا جایی که اطلاع دارم این فیلم در حال تدوین است تا به جشنواره فیلم فجر برسد.

خسرومهر درباره نقش خود در این فیلم سینمایی توضیح می‌دهد: برای سومین بار است که با خانم سام و آقای اوجی همکاری دارم. در این فیلم با محمدرضا شریفی‌نیا و امین زندگانی همبازی هستم.

نیمکت یک قصه اجتماعی است درباره جانبازانی که متأسفانه با وجود زحماتی که برای این مرز و بوم کشیده‌اند، این روزها نادیده گرفته می‌شوند و فراموش شده‌اند. بازیگر «قلب یخی» در ادامه به سایر فعالیت‌های خود اشاره می‌کند و می‌گوید: در حوزه تئاتر مشغول تمرین دو نمایش همزمان هستم. یکی نمایشی است که برای جشنواره خمسه آماده می‌شود.

در این نمایش که نوشته پیمان دانشمند است، خودم علاوه بر کارگردانی بازی هم می‌کنم و در کنار من خانم معصومه عزیزمحمدی و آقای علی غلامی نیز حضور دارند. نمایش بعدی نیز براساس کتاب شازده‌کوچولوی اگزوپری است که با هنرجویان خودم و دوستان مشغول تمرین آن هستیم که به دلیل موزیکال بودن بعد از محرم و صفر روی صحنه می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها