پرسش رییس جمهور از دانش آموزان

خشونت از کجا نشات گرفته است؟/ زنگ آغاز سال تحصیلی جدید نواخته شد

رییس جمهور کشورمان همزمان با آغاز سال تحصیلی 95-96 از دانش‌آموزان سوال کرد که خشونت از کجا نشات گرفته است؟
کد خبر: ۹۴۸۵۱۱
خشونت از کجا نشات گرفته است؟/ زنگ آغاز سال تحصیلی جدید نواخته شد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایسنا حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی که در مراسم آغاز سال تحصیلی در دبرستان دخترانه نمونه مردمی حضرت نرجس منطقه 6 تهران حضور یافته بود؛ پرسش مهر سال 95-96 را به مساله خشونت اختصا ص داد و از دانش آموزان سوال کرد: خشونت از کجا نشات گرفته است؟ چگونه عده ای خشونت را می آموزند؟ در برابر خشونت چگونه باید ایستادگی کرد؟
رییس جمهور در تکمیل پرسش خود از دانش‌آمزان سراسر کشور سوال کرد: چگونه می‌توانیم کشور و جامعه ای دارای رحمت اسلامی و نبوی داشته باشیم ؟
چگونه می‌توانیم جوامع، منطقه و جهان را از خشونت برهانیم؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
صدراله البرزی
-
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
۰
۰
به نام خدا
باسلام و درود
احتراما،پیشنهاد مینمایم حالا كه جناب اقای رییس جمهور بحث خشونت را مطرح نمودند و پرسش ها و نظراتی قابل توجه مطرح نمودند از دستگاههای ذیربط با فعالیتهای اموزش و پروش،فرهنگی و ارشاد اسلامی،و رسانه ملی و امامان جمعه درخواست فرمایند باین موضوع خیلی مهم در جامعه بپردازند و پروژه های تحقیقاتی و سمینارهایی در این زمینه مورد توجه قرار گیرد. رسانه ملی و فیلم های سینمایی و تلویزیونی هم باید كمك كنند از موضوعات و تهیه فیلم های خشن باید پرهیز كنند.البته انتظارهست بزرگان جامعه نیز در سخنرانی ها و رفتارهایشان سرمشق باشند.از پدر و مادر،معلم ها،استادان،روسای ادارات ،مدیران سازمانها گرفته تا مقامات ارشد كشور باید این موضوع دلسوزانه اهمیت دهند از نظر ارادتمند موضوع خشونت را در ابعاد مختلف و سیستمی باید دید باعتقاد ارادتمند یك عامل مهم در رفتار خشونت امیز در جامعه مربوط به فشارهای اقتصادی است كه روی مردم هست.باید توجه داشت روشهای خشن در هیچ نهادی با نسل امروز در جهان دیگر جایگاهی ندارد.بهره وری باتوجه به رفتار برادرانه و احترام امیز كه جواب میدهد.
باارزوی توفیق روزافزون
صدراله البرزی
مدرس،مشاور،پژوهشگر،نویسنده و مترجم
انا
-
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
۰
۰
عالی بود

نیازمندی ها