به نظر نمی رسد که مایکروسافت به این زودی ها قصد دل کندن از تولید گوشی هایی با برند نوکیا را داشته باشد. این غول نرم افزاری جهان، امروز از گوشی جدیدی به نام نوکیا 216 پرده برداشت.
کد خبر: ۹۴۷۵۵۵
مایکروسافت از گوشی جدید و ساده نوکیا 216 رونمایی کرد

به گزارش جام جم آنلاین از کلیک ، علی رغم آن که در اوایل سال جاری میلادی، زمزمه هایی مبنی بر تصمیم ردموندی‌ها برای فروش کسب و کار گوشی های ساده خود با مبلغ 350 میلیون دلار به شرکت FIH که یکی از زیرمجموعه های کمپانی فاکس کان محسوب می شود، به گوش می رسید، این شرکت همچنان به عرضه گوشی هایی با برند نوکیا ادامه می دهد.

به هر حال، نوکیا 216 به عنوان یکی از ابتدایی ترین گوشی هایی شناخته می شود که تاکنون توسط مایکروسافت تولید شده و قرار است از ماه آینده و با قیمت 37 دلار عرضه شود.

در خصوص مشخصات این گوشی باید گفت که از نمایشگر 2.4 اینچی QVGA، دوربین اصلی و جلوی 0.3 مگاپیکسلی، جک هدفون، پشتیبانی از دو سیم کارت، باتری 1020 میلی آمپر ساعتی، و سیستم عامل Series 30 با همراه مرورگر اپرا مینی بهره می برد.

پی بردن به چرایی تولید این گوشی ها توسط مایکروسافت کار چندان سختی نیست، چرا که این شرکت می تواند همچنان میلیون ها دستگاه از این گوشی را در هر ماه به فروش برساند و در آمدی قابل توجه را از این راه به دست آورد.

مایکروسافت پیش‌تر امیدوار بود که دارندگان گوشی های ساده این شرکت، با ایجاد یک اکانت مایکروسافت، به اکوسیستم مایکروسافت بپیوندند، اما هنوز مشخص نیست که آیا دارندگان این گوشی ها که تعدادشان به میلیون ها نفر می رسد، چنین کاری را انجام داده اند یا خیر.

همانطور که در خبرها داشتیم، این شرکت قصد دارد تا به زودی تولید گوشی های سری لومیای خود را متوقف کند که به نظر می رسد این تصمیم تا پایان سال جاری میلادی عملی شود.

از سویی دیگر، برخی شایعات نیز از تصمیم این شرکت برای تولید گوشی هایی با برند سرفیس خبر می دهند که عملکرد ضعیف گوشی های سری لومیا و همچنین استقبال سرد خریداران از پلتفرم ویندوزفون، در اتخاذ این تصمیم ها نقشی تعیین کننده را ایفا کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها