داود میرباقری: سلمان به تلویزیون می‌آید

کارگردان سریال «امام علی» درباره آخرین وضعیت سریال سلمان به ایرنا گفته است: سریال سلمان را با تلویزیون قرارداد بسته‌ایم؛ امیدوارم شرایط مالی تلویزیون مناسب باشد و بتوانیم سریال را راه بیندازیم.
کد خبر: ۹۴۵۶۱۰

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیش‌تولید این سریال شروع شده، هم گفته است: در حال مذاکره با مدیران تلویزیون و مشغول آماده کردن متن هستیم، ولی بستگی به شرایط تولید و سرمایه‌گذاری در تلویزیون دارد تا به صورت جدی وارد پیش‌تولید شویم.

در همین حال اخباری مبنی بر همکاری امرالله احمدجو که خود کارگردان سریال‌هایی همچون «روزی روزگاری است» با میرباقری برای کامل شدن فیلمنامه این سریال منتشر شد. احمدجو درباره فیلمنامه سلمان گفته است: میرباقری فیلمنامه این سریال را نوشته و فقط گفت‌وگوها نوشته نشده است، من یکی از اعضای گروهی هستم که گفت‌وگوها را می‌نویسیم. وی در پاسخ به این پرسش که چند قسمت از این سریال نوشته شده است، هم گفت: کار سنگینی است و نمی‌شود سرسری نوشت، سعی می‌کنیم دیالوگ‌های خوبی داشته باشد ضمن این‌که بعد از من میرباقری دیالوگ‌ها را نهایی و آنچه ما نوشته‌ایم غربال می‌کند.

کارگردان سریال «تفنگ سرپر» ادامه داد: این سریال 40 قسمت 50 دقیقه‌ای است، شکل نهایی را خود میرباقری باید بپردازد و ما دیالوگ‌ها را می‌نویسیم. وی در مورد تهیه‌کننده این سریال نیز گفت: من و میرباقری در ملاقات‌ها فقط راجع به دیالوگ‌ها و لحن آنها صحبت کردیم و در مورد تهیه‌کننده صحبتی نشده است. احمدجو ادامه داد: سال‌هاست میرباقری این کار را نوشته و به آن می‌پرداخت و ذهنش روی این موضوع متمرکز بود که بالاخره بعد از سریال «مختارنامه» توانست برایش تهیه‌کننده پیدا کند و فقط در همین حد مطلع هستم. میرباقری خالق سریال‌های ماندگاری چون امام علی، مختارنامه و در سال‌های دور سریال رعناست. وی بعد از سریال مختارنامه که سال‌های 89 تا 90 از شبکه یک سیما پخش شد، با تلویزیون همکاری نکرد و فعالیت‌های خود را در شبکه نمایش خانگی ادامه داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها