سریال «علی‌البدل» به کارگردانی سیروس مقدم به روزهای پایانی ضبط و تصویربرداری نزدیک شد.
کد خبر: ۹۳۷۱۶۲

این مجموعه هم‌اکنون به روزهای پایانی ضبط رسیده و آخرین صحنه‌ها از خانه مهدی هاشمی و مهدی فخیم‌زاده که نقش دو کدخدای سریال را به عهده دارند در حال تصویربرداری است. همچنین منزل شخصیت علی‌البدل با بازی احمد مهرانفر نیز در این صحنه‌ها قرار دارد.

بازیگر جدیدی در این روزها به سریال اضافه نشده و فقط حسین محب‌اهری که مدتی را برای درمان به بیمارستان رفته بود، به سریال بازگشته است. هم‌اکنون حدود 90 درصد ضبط و تصویربرداری سریال انجام شده است و در آینده‌ای نزدیک کار تولید به پایان خواهید رسید. فیلمنامه این مجموعه به قلم محسن تنابنده و خشایار الوند است.

الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «علی‌البدل» با اشاره به فضای این سریال به مهر بیان کرد: با توجه به این که این سریال فضای متفاوتی دارد، جنس کار تصویربرداری هم متفاوت شده است و این مساله در پست پروداکشن تاثیرگذار است. درواقع مونتاژ و تدوین این کار و مراحل فنی پس از تولید در مقایسه با دیگر سریال‌ها زمان بیشتری را می‌طلبد.

سریالی که مخاطب را شوکه می‌کند

در همین حال حسین محب‌اهری، یکی از بازیگران این سریال گفت: لوکیشن‌های اصلی ما در «علی‌البدل» روستاهای تازه و بکری است. اغلب اوقات که در زمان‌ استراحت‌مان با بازیگرهای سریال صحبت می‌کنیم همگی معتقدیم این سریال می‌تواند به دلیل نوع ساخت، مخاطب را شوکه کند.

وی درباره حضورش در این سریال به فارس توضیح داد: مدتی به دلیل بیماری‌ام در تهران بودم و به همدان نرفتم تا آخرین سکانس‌های حضورم در این سریال ضبط شود. وی درباره نقش خود در «علی‌البدل»‌ گفت: در این سریال نقش رئیس شورای روستای چشمه قلقل را به عهده دارم که طی درگیری بین دو خان، گرفتار دسیسه‌هایی می‌شود.

بازیگر سریال «بیمار استاندارد» ادامه داد: متن این سریال بسیار جذاب و با نمک است. نگاه تازه، تنوع لوکیشن و قصه جذاب از نقاط قوت این سریال است که مرا ترغیب کرد این نقش را بپذیرم. معتقدم «علی‌البدل» نیز نقطه عطفی در سریال‌سازی در ایران محسوب می‌شود، آن هم به دلیل نوع نگاه به داستان،‌ لوکیشن‌های متفاوت و غیرقابل تصور برای مخاطب و همچنین گروه کارگردانی، بازیگری و ...

وی با اشاره به لوکیشن‌های جدید و به کار گرفته شده در این اثر افزود: لوکیشن‌های اصلی ما در «علی‌البدل» روستاهای بکری هستند که با نشان دادن آنها شکل سریال تغییر کرده و جذابیت بصری را برای مخاطب به همراه می‌آورد و او را از روزمرگی دور می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها