توضیح شهرداری تهران درباره خودسوزی مرد40 ساله

مرد غرفه‌دار زمانی که نتوانست از شهرداری مجوز لازم برای ادامه کار در غرفه تره‌بار را دریافت کند، خودش را سوزاند.
کد خبر: ۹۳۲۷۸۱

شهرام گیل‌آبادی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در این باره گفت: این خودسوزی صبح یکشنبه مقابل ساختمان شماره2 شورای اسلامی شهر تهران رخ داد. مشکلات روحی باعث شده تا این مرد 40 ساله خودسوزی کند.

وی افزود: این مرد چهار دوره متوالی در میدان میوه و تره‌بار ازگل غرفه داشته اما امسال امکان تمدید آن وجود نداشت و این موضوع به وی اعلام شده بود. اما او همچنان اصرار داشت به فعالیت در آن غرفه ادامه دهد. در این میان شهرداری تهران به وی قول مساعد داده بوده که مشکل ودیعه مسکن وی را از دستگاه‌های مسئول پیگیری کند.

گیل‌آبادی تصریح کرد: این مرد که نتوانسته بود مشکلات خود را حل و فصل کند، سرانجام دست به خودسوزی زد. در این مرحله با اقدام بموقع عوامل ساختمان شماره 2شورای شهر و شهرداری تهران به بیمارستان منتقل شد.

وی تصریح کرد: شرایط و ضوابط تمدید غرفه‌های سازمان میادین به گونه‌ای است که برای رعایت عدالت بین متقاضیان هر فرد برای دو دوره حق تمدید غرفه را دارد، اما به دلیل مشکلات شخص مذکور مساعدت لازم برای تمدید تا چهار دوره در بازار میوه و تره‌بار صورت گرفته است. /مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها