کوتاه از فوتبال

آرسنال به دنبال موستفی

با توجه به مصدومیت اخیرمرته‌ساکر و غیبت چند ماهه او، آرسن ونگر به‌دنبال یک مدافع جدید است و از سران باشگاه خواسته تا شکوردان موستفی، مدافع آلمانی والنسیا را جذب کنند. توپچی‌ها هم خیلی زود دست به کار شدند و اولین پیشنهاد خود را با مبلغ 20 میلیون پوند به تیم اسپانیایی ارائه کردند. ونگر پیش از این قصد داشت کاستاس مانولاس، مدافع رم یا کالیدو کولیبالی، مدافع ناپولی را به خدمت بگیرد، اما این دو باشگاه مبالغ بالایی را درخواست‌کردند.
کد خبر: ۹۲۸۴۹۳

شباهت‌های ریبری و استفان کری

فرانک ریبری مانند بسیاری از فوتبالیست‌های سرشناس، عاشق بسکتبال حرفه‌ای NBA است و نتایج این رقابت‌ها را به صورت جدی پیگیری می‌کند. ریبری در مورد این رقابت‌ها گفت: عاشق بازی‌های جذاب NBA هستم. بازی‌های کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت را همیشه نگاه می‌کنم. بسکتبال حرفه‌ای آمریکا بسیار جذاب است و فضایی عجیب در بازی‌های حساس این لیگ حاکم است. ستاره بایرن مونیخ ادامه داد: وقتی به استفن کری نگاه می‌کنم، دوران جوانی خودم را به یاد می‌آورم. دیوانگی و شور و هیجان زیادی که در کری وجود دارد، به اوایل بازی من بسیار شبیه است. کری یک فوق ستاره است. او در بسکتبال کارهایی انجام می‌دهد که من زمانی در فوتبال انجام می‌دادم.

تاکید زیدان بر حفظ خامس

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها بر تمایل خود برای ماندن هافبک کلمبیایی‌اش تأکید و عنوان کرد، خامس جزو آن دسته از بازیکنانی که باید سانتیاگوبرنابئو را ترک کنند، نیست. زیدان گفت: نمی‌خواهم خامس از میان ما برود. او بازیکن رئال است و تنها خواسته‌اش بازی بیشتر است اما باید سخت تلاش کند تا به چنین هدفی برسد. نه فقط از او بلکه از همه بازیکنانم می‌خواهم که با تمام توانشان تلاش کنند. من 25 بازیکن دارم و باید شرایط همه آنها را بررسی کنم، اما این به معنای داشتن مشکل با خامس نیست.

کیکر: گزینه اول گومس، بارسلوناست

معتبرترین نشریه ورزشی آلمان‌ها نوشت گزینه شماره یک ماریو گومس بارسلونا ست و بعد به حضور در بورسیادورتموند می‌اندیشد. نشریه کیکر در گزارشی عنوان کرده گومس که به عنوان مهاجم نوک حمله، تیم ملی آلمان را در مسابقات یورو 2016 در کشور فرانسه همراهی کرد، اکنون از طریق مدیر برنامه‌اش در حال رایزنی با تیم‌های بارسلونای اسپانیا و بورسیادورتموند آلمان است. ستاره 31 ساله فیورنتینای ایتالیا، فصل گذشته را به صورت قرضی برای بشیکتاش بازی کرد. اما اکنون با توجه به اتفاقات سیاسی و اجتماعی ترکیه،‌هیچ تمایلی برای ادامه حضور در این کشور ندارد.

وراتی در پاریس ماند

مارکو وراتی، بازیکن ایتالیایی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن فرانسه، قرارداد خود را تا پنج سال دیگر (تا سال2021) تمدید کرد و آب پاکی را روی دست رئال مادرید ریخت. ستاره ایتالیایی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در مصاحبه با آس اسپانیا گفت: از زیدان ممنونم ولی به پاریس متعهد هستم و نمی‌توانم قرارداد تنظیم شده توسط تیمم را بدون امضا کنار بزنم. از دید من پاریس مدعی جدی قهرمانی در فصل گذشته بود اما بدشانسی آورد و در سال پیش رو به برترین تیم باشگاهی اروپا تبدیل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها