کوتاه از فوتبال

حمله عجیب به زیدان

نشریه معتبر فرانکفورتر آلگمانیه زایتونگ به حضور دو فرزند زین‌الدین زیدان در اردوی پیش فصل رئال مادرید در کانادا و آمریکا واکنش تندی نشان داد. در این اردو انزو و لوکا، دو فرزند زیدان، سرمربی رئال هم حاضر هستند که هر دو نیز در پرونده جذب غیرقانونی بازیکنان زیر 18 سال رئال مادرید از جمله موارد اتهامی فیفا به کهکشانی‌ها محسوب می‌شوند. این نشریه نوشت: «علت حضور انزو و لوکا در اردوی پیش فصل رئال، نام و شهرت پدر آنهاست نه توانایی فنی‌شان. انزو، پسر بزرگ زیدان با نام خانوادگی مادرش (فرناندز) برای تیم دوم رئال بازی می‌کند و هرگز کیفیتی همچون پدر مشهورش ندارد»!
کد خبر: ۹۲۸۰۸۸

دخیا: زلاتان مشکلی ندارد

دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد با تمجید از هم‌تیمی سوئدی جدیدش، پیش‌بینی کرد که او خیلی زود به بازی در جمع شیاطین سرخ خو می‌گیرد و مشکلی در این تیم نخواهد داشت. داوید دخیا اعتراف کرد تحت تأثیر شروع فوق‌العاده زلاتان ابراهیموویچ در منچستریونایتد قرار گرفته است. ایبرا در سومین دقیقه از اولین بازی‌اش برای من‌یو گلزنی کرد. دخیا گفت: واقعاً اتفاق خوبی است که زلاتان اینجاست. بزرگی زلاتان کاملا مشخص است.

پرواز پوگبا به شهر محل اردوی رئال‎

هافبک فرانسوی یوونتوس بار دیگر شایعه پیوستنش به رئال‌مادرید را قوت بخشید! در حالی که هواداران منچستریونایتد منتظر اعلام رسمی این باشگاه انگلیسی در مورد خرید پل پوگبا هستند، هافبک فرانسوی با انتشار تصویری از خود در حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» بار دیگر بازار شایعات درخصوص آینده‌اش را داغ کرد. او در زیر تصویر منتشر کرده‌اش نوشت «پرواز تاخیر داشت، به فوتبال فکر می‌کنم». البته برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند، پوگبا برای انجام تست‌های پزشکی منچستریونایتد راهی نیویورک شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها