جای خوشحالی است اگر در آشپزخانه، محل کار یا خوابگاه از ماکرو ویو استفاده نمی‌کنید. متاسفانه این وسیله، ابزار تهیه غذا در بسیاری از آشپزخانه‌هاست.
کد خبر: ۹۲۷۳۸۵
مایکرو ویو کردن غذا به خطرات آن نمی‌ارزد

کارشناسان می‌گویند: مایکروویوها باعث تابش ریزموج‌هایی می‌شود که بر مولکول‌های مواد غذایی تاثیر می‌گذارد. انرژی این موج‌ها باعث می‌شود قطبیت مولکول‌ها میلیون‌ها بار در ثانیه از مثبت به منفی تغییر کند. این تحریکات شدید بر غذا تاثیر می‌گذارد و باعث دگرریختی آن یا به اصطلاح علمی ایزومریسم ساختاری غذا می‌شود. به گفته کارشناسان یک مایکرو ویو، ساختار مولکولی غذا را تغییر می‌دهد و بسته‌بندی این غذا، آن را مسموم می‌کند. این تازه بخشی از زیان‌هایی است که به شما وارد می‌شود. به زیان‌هایی فکر کنید که بیرون از مایکرو ویو و تا فاصله سه چهار متری از آن ارگانیگ فرد را تهدید می‌کنند. مواد فلزی می‌توانند بر اثر این امواج منبسط شوند. مایکروویو شما دری دارد که ایمن به نظر می‌رسد، اما واقعیت این نیست. میزان نیرو و انرژی‌ای که پشت این در جریان دارد بر دندان‌های پر شده با جیوه، ایمپلنت‌های تیتانیوم و نیز بر دستگاه تنظیم ضربان قلب، اگر در بدن شما کاشته شده باشد، تاثیر می‌گذارد؛ بویژه اگر در آن دور و بر منتظر شنیدن زنگ پایان زمان پخت باشید.

پس از دندانپزشک‌تان بخواهید به جای پرکردن دندان‌هایتان با جیوه یا آمالگام، از مواد زیست سازگارکه گزینه‌های امن‌تری هستند، استفاده کند. گام بعدی این است که مایکرو ویوتان را کنار بگذارید و آن را به آرامی گرم کنید.

منبع: glitch.news

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسن
-
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
۰
۰
سال 1350 در مدرسه عالی سینما وتلویزیون حداقل فاصله از ماكزوویو 90متر خاطر نشان میشد ومن با مشاجره شدیدی با نااگاهان داخل منزل انان را متقاعد به نخریدن ماكروویو كردم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها