بیماری‌های ناشناخته این روزها به مشکل فزاینده کلانشهرها تبدیل شده اند که ارتباط عجیبی با نوع زندگی و تغذیه انسان‌ها دارند. دانشمندان با کمک فست‌فودها به جنگ سرطان‌ رفته‌اند.
کد خبر: ۹۲۶۱۴۶
درمان سرطان با خوردن فست فود

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران، تحقیقات جدید نشان داده است که کورکومین موجود در زردچوبه استفاده شده در «فست فود‌ها» می تواند از گسترش سلول‌های سرطانی جلوگیری کند.

در انجام تحقیقات بیشتر مشخص شد که اگر «کورکومین» با «سیلیمارین» که از عصاره گیاهان دارویی گرفته می‌شود، مخلوط شود اثرات قابل توجهی روی این غدد خواهد داشت.
دکتر «اوتایاشانکر ازکیل»، متخصص آزمایشگاه علمی در دانشگاه «سنت لوییس» و مدیر این تحقیقات گفت: کورکومین باعث می‌شود که سلول‌های سرطانی دیگر در بدن منتشر نشوند و در اثر ترکیب با سیلیمارین می‌تواند اثرات قابل توجهی داشته باشد و این اثر می‌تواند حتی بیشتر از مواد فیتوشیمیایی در درمان سرطان بیشتر باشد.
مسئول تحقیقات درباره اثر کورکومین روی سلول‌های سرطانی گفت: این ماده در اثر ترکیب با سیلیمارین می‌تواند باعث مردن تعداد چشمگیری از سلول‌های سرطانی شود.

وی در ادامه افزود: این تحقیقات هنوز در مرحله آزمایشی هستند و هنوز به جایی نرسیده‌ایم که بخواهیم آزمایشی را روی یک بیمار سرطانی انجام دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها