رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش:

سوریه خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی است

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش در رادیو ایران گفت: گروه های تکفیری و داعشی ها به دنبال دشمنی با انقلاب اسلامی و آرمان های ناب اسلام هستند.
کد خبر: ۹۲۵۷۴۴
سوریه خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه رادیویی ایران، امیر سرتیپ ابراهیم گلفام در برنامه «ما برای یاری آمده ایم» در پاسخ به این پرسش که چرا ما در سوریه و عراق می جنگیم، افزود: سالها از واقعه عاشورا می گذرد اما پس از سالها، ما از واقعه عاشورا در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به زیبایی استفاه کردیم و این الگو و نهضت امام حسین (ع) است.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند مواظب باشید حادثه بزرگ دفاع مقدس دچار تحریف و فراموشی نشود و اگر خوب و دقیق به جریان دفاع مقدس بنگریم، می بینیم که دشمن موفق نشد به اهدافش برسد و به شکل های مختلف دنبال شکست انقلاب اسلامی و شکست نهضت عاشوراست.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش همچنین تصریح کرد : سوریه خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی است و سالیان سال میزبان آوارگان فلسطینی بوده و امروز دشمن احساس کرده برای شکست اسلام ناب از این موضع باید ورود پیدا کند و نوع جنگ را تغییر داده و به دنبال جنگ نوین هستند و از کسانی که لباس اسلامی بر تن دارند بهره می گیرند به عنوان داعش، که بر علیه اسلام کشتار می کنند.

امیر گلفام همچنین یادآور شد : اگر همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ ما دفاع از آرمان های اسلامی در سوریه و عراق را دنبال نکنیم ، جبهه کفر به مرزهای جمهوری اسلامی ایران نزدیک می شد و نعمت امنیت را که حالا به زیبایی داریم از ما می گرفتند.

گفتنی است؛ امروز سالروز عملیات مرصاد هم هست که امیر سرتیپ گلفام یاد قهرمانان دفاع مقدس بویژه شهید صیاد شیرازی که نقش کلیدی در عملیات مرصاد داشت را گرامی داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها