با نزدیک شدن به روز معرفی رسمی گوشی Note 7 بازار شایعات حسابی داغ شده است و شایعات یکی پس از دیگر نه به صورت روزانه بلکه به صورت ساعتی منتشر می شوند. درست ساعاتی پس از انتشار تصاویری از نمونه اولیه گوشی Note 7، مجددا تصویر کاملی از جلوی این دستگاه منتشر شده است.
کد خبر: ۹۲۲۵۸۵
گوشی Galaxy Note 7 چه شکلی است؟ +عکس

به گزارش جام جم کلیک ، به جز تصاویر رندر منتشر شده، این واضح ترین تصویر حقیقی است که ما تاکنون از این دستگاه دریافت کرده ایم که نشان دهنده آماده بودن آن برای عرضه و همچنین نسخه جدید Note UX از پوسته تاچ وینز سامسونگ است.

همانطور که مشخص است در گوشه سمت چپ و بالای دستگاه دو دهانه که به سنسور و دوربین مربوط می شود وجود دارد.

گفته می شود یکی از آن ها مربوط به حسگر عنبیه است که امکان تشخیص هویت بیومتریک و باز کردن قفل با اسکن عنبیه کاربر را فراهم می کند. به علاوه، دستگاه موجود در این تصویر براق تر از تصویری نمونه اولیه ای است که امروز منتشر شد و همچنین لوگوی سامسونگ در بالای گوشی جای خود را حفظ کرده است. بنابر این احتمالا این تصویر به نسخه اصلی Note 7 بیشترین شباهت را دارد.

کلیک می نویسد علاوه بر این ها، طبق اطلاعات موجود در پایگاه داده های Zauba از واردات محصولات، گوشی Note 7 به شیشه پشتی ضد آب مجهز است که احتمالا مثل Galaxy S7/S7 edge از استاندارد IP68 برخوردار است. اگر چه وجود این قابلیت برای ما غافلگیر کننده نیست، ولی اثبات وجود آن در Note 7 خوشحال کننده است.

در مورد صفحه نمایش نیز این گوشی به صفحه نمایشی با لبه های خمیده مجهز است و به نظر می رسد مدلی با صفحه نمایش معمولی اصلا وجود نداشته باشد. البته دوست داران صفحه نمایش های تخت نباید ناراحت شوند، چرا که بدنه باریک تر گوشی موجب می شود بهتر بتوان آن را در دست گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها