پسر تبهکار به بهانه ازدواج با فریب دختران آنها را با آبمیوه مسموم، بی‌هوش و پس از آزار و اذیت و سرقت اموالشان در حاشیه خیابان رها می‌کرد. متهم پس از شکایت دختران در زندان شناسایی شد.
کد خبر: ۹۲۲۱۲۰

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از 23 دی امسال و در پی شکایت دختر جوانی در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران در دستور تیم جنایی پایتخت قرار گرفت.

دختر جوان به کارآگاهان گفت: چند روز پیش همراه دوستم برای خرید به میدان امام حسین(ع) رفته بودیم که پسر جوانی مزاحم ما شد. از او خواستم مزاحم ما نشود، اما با مظلوم‌نمایی ادعا کرد قصد مزاحمت ندارد و هدفش فقط ازدواج است. در ادامه پسر جوان به نام امیر مرا به امامزاده‌ای در تجریش برد و با معرفی خود به عنوان طلافروش، با حرف‌هایش اعتمادم را جلب کرد. چند روز بعد تماس گرفت و خواست با هم قرار بگذاریم تا مرا به مادرش معرفی کند. امیر روز قرار با یک دستگاه پراید هاچ‌بک سبز به دنبالم آمد تا پیش مادرش برویم. در بین راه از یک آبمیوه‌فروشی دو لیوان شیرموز گرفت. پس از خوردن شیرموز بی‌هوش شدم. وقتی به‌هوش آمدم، روی چمن کنار خیابان بودم و با کمک عابران به بیمارستان منتقل و متوجه شدم امیر مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و کیفدستی و تلفن همراهم را سرقت کرده است.

شکایت‌های دیگر

پس از این شکایت، با دستور قاضی علی اکبر عموزاد، بازپرس شعبه چهارم دادسرای ویژه سرقت رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت. همزمان با شروع تحقیقات مشخص شد، متهم به این شیوه و با خودروی پراید سبز از دختران دم بخت سرقت کرده است. یکی از شاکیان گفت: پسر جوان با مظلوم‌نمایی مرا فریب داد و تصور کردم هدفش ازدواج است. او برای ادامه صحبت‌هایش مرا به امامزاده‌ای در تجریش برد و قرار شد طی یک ماه همدیگر را ملاقات کرده و با اخلاق هم آشنا شویم. یک روز شاهرخ از من خواست طلاهایم را نزد او ببرم تا با طلاهای نو تعویض کند. من که تصور می‌کردم او طلافروش است، سه میلیون تومان پول نیز همراه خود بردم تا مقداری طلا بخرم. خانه‌مان کرج است و او به دنبالم آمد. در میان راه گفت که سرش درد می‌کند و از من خواست از داروخانه برایش مسکن بگیرم. بعد از خرید قرص و آب معدنی متوجه شدم شاهرخ همراه پول و طلاها فرار کرده است. ماموران با چهره‌نگاری و بررسی آلبوم مجرمان حرفه‌ای، موفق به شناسایی متهم 36 ساله به نام اسدالله شدند که از سال 1375 تاکنون، 11 بار به اتهام ارتکاب جرایم مختلف از جمله کلاهبرداری، سرقت طلای بانوان، آدم‌ربایی و سرقت مقرون به آزار دستگیر و زندانی شده است.در ادامه خودروی متهم در منطقه ناصرخسرو پیدا شد که ماموران در بازرسی از داخل آن، مدارک زنان دیگری را که اغلب کمتر از 30 سال داشتند، کشف کردند که این افراد اظهار کردند در دام اسدالله گرفتار شده، اما برای حفظ آبرو شکایت نکرده‌اند.

شناسایی شیطان در زندان

درحالی که سرقت‌های متهم متوقف شده بود، ماموران احتمال دادند او در زندان باشد؛ به همین دلیل با بررسی زندان‌ها، او را درحالی که با هویت جعلی در زندان بود، شناسایی کردند. متهم پس از انتقال به اداره شانزدهم پلیس آگاهی و رو‌به‌رو شدن با تعدادی از شاکیان پرونده، به جرایم خود اعتراف کرد. سرهنگ کارآگاه حمـید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: با توجه به احتمال طرح شکایت‌های دیگر علیه متهم، به خواست قاضی پرونده عکس اسدالله بدون پوشش چاپ می‌شود. افرادی که از او شکایت دارند، می‌توانند برای پیگیری شکایت خود به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها