جلسه کمیته فنی باشگاه با حضور دو تن از اعضای هیات مدیره (بدیعی‌فر و پورشعبان) برگزار شد. در این جلسه، اعضای کمیته فنی پس از بررسی لازم، گزینه‌های مربیگری مورد نظر خود را به هیات مدیره باشگاه معرفی کردند و مقرر شد،‌اعضای هیات مدیره درباره این انتخاب بررسی‌های لازم را انجام دهند و بعد از مشورت نهایی، سرمربی جدید را معرفی کنند. اعضای کمیته فنی باشگاه ملوان عبارتند از (غفور جهانی، عزیز اسپندار، نصرت ایراندوست، محمود پیشگاه هادیان، منوچهر درجزی، رضا ویشگاهی و محمد کوچکی). از محمد احمدزاده به عنوان گزینه اصلی هدایت این تیم نام برده می‌شود.
کد خبر: ۹۲۰۸۹۴

تجمع نفتی‌ها مقابل وزارت ورزش

بازیکنان تیم‌های پایه نفت دیروز مقابل وزارت نفت تجمع کردند تا اعتراض خود را به نحوه واگذاری این باشگاه اعلام کنند. طبق قانونی که در تیم‌های ورزشی وزارت نفت وجود دارد، در تیم‌های پایه باید 75 درصد از اعضا کارکنان نفت باشند که در صورت واگذاری به بخش دیگر این قانون نیز طبیعتا از بین خواهد رفت. معترضان مقابل وزارت نفت نسبت به این مساله اعتراض خود را به گوش مسئولان می‌رسانند.

رضا قورچیان، رئیس امور ورزش شرکت ملی نفت در این باره تاکید کرد، تیم‌های پایه باشگاه نفت واگذار نشده‌اند و زیرمجموعه شرکت نفت به حساب می‌آیند.

استارت تیم جباری و منتظری

تیم الاهلی قطر، اولین تمرین پیش فصل خود را با هدایت لوکا بوناچیچ سرمربی جدیدش انجام داد. در این تمرینات، مجتبی جباری و پژمان منتظری حاضر بودند و بوناچیچ با تمام بازیکنان صحبت و نظرات خود را برای کسب نتایج بهتر در فصل آینده به آنها منتقل کرد.

فروش سهمیه گیتی‌پسند

قائم مقام باشگاه گیتی پسند از فروش امتیاز تیم فوتبال این باشگاه در لیگ دسته 2 خبر داد. عراقی‌زاده گفت: با توجه به سقوط تیم فوتبال گیتی‌پسند به دسته 2، دیگر این باشگاه قصد تیم داری ندارد و به دنبال فروش سهمیه لیگ دسته 2 هستیم. شاید سال بعد با توجه به بودجه موجود، باز به فوتبال برگردیم. عراقی‌زاده با بیان این که باشگاه گیتی‌پسند تنها در فوتسال تیم داری می‌کند، گفت: می‌خواهیم با سرمایه‌گذاری و تمرکز در فوتسال باز هم بتوانیم قهرمان شویم، امسال نیز تیم‌های پایه خود را فعال می‌کنیم تا پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان باشند.

شکایت عربستان از فیفا

فدراسیون بین‌المللی فوتبال به اختلاف فوتبالی بین عراق و عربستان پایان داد و اعلام کرد، رویارویی تیم ملی فوتبال عراق با عربستان چه در دیدار رفت و چه در دیدار برگشت انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه باید در زمین بی طرف برگزار شود که این حکم، باعث اعتراض سعودی‌ها شده است.

طلال آل‌شیخ، مدیر رسانه‌ای فدراسیون فوتبال عربستان چنین تصمیمی را ظالمانه دانست و از شکایت به دادگاه داوری ورزشی خبر داد. او گفت: همه می‌دانید که ورزشگاه‌های عربستان تا چه اندازه سالم و مهیای بازی کردن هستند. چنین تصمیمی کاملا غیرمنطقی است و بلافاصله درخواست خود را به دادگاه داوری ورزشی ارائه دادیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها