تردید‌هایی که درباره احتمال صورت گرفتن صغر سنی برای هافبک تیم ملی پرتغال به وجود آمده بود، برطرف شد. درخشش خیره‌کننده رناتو سانچس در یورو 2016 و عملکرد فوق‌العاده او این شائبه را به وجود آورده بود که این بازیکن با این نمایش پخته و کم‌نقص، نمی‌تواند 18 ساله باشد!
کد خبر: ۹۲۰۴۹۶

به‌دنبال انتشار برخی شایعات مبنی بر این‌که سن واقعی رناتو سانچس، هافبک جدید تیم فوتبال بایرن مونیخ که در رقابت‌های یورو 2016 نیز عملکرد تحسین‌برانگیزی در تیم ملی پرتغال داشته است، یک نشریه پرتغالی اقدام به برطرف کردن شک و شبهات درباره این موضوع کرده است. رناتو سانچس بازیکنی با 18 سال و 326 روز سن است که البته چهره غلط انداز او سبب شده است که برخی ادعا کنند سن واقعی‌اش بیش از چیزی است که مسئولان تیم پرتغال می‌گویند!

حملات رسانه‌های غیر پرتغالی باعث شد رسانه‌های پرتغالی به کمک کاروان کشورشان در یورو بروند. نشریه «دیاریو دنوتیسیاس» پرتغال به سراغ اسناد و مدارک پزشکی مربوط به تاریخ دقیق تولد بازیکن جدید بایرن مونیخ رفته است که در بیمارستان محل تولد او، بیمارستان آمادورا سینتارا نگهداری می‌شود. طبق ادعای این نشریه، مدارک موجود در این بیمارستان نشان می‌دهد که بازیکن پیشین تیم فوتبال بنفیکا، ساعت 15:25 روز 18 آگوست سال 1997 با وزنی معادل دو کیلو و 56 گرم متولد شده است و نام او نیز مشابه نام پدرش است. در پرتغال هواداران تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون، رقیب همشهری بنفیکا، اولین کسانی بودند که شائبه صغر سنی رناتو سانچس را به‌وجود آوردند و ادعا کردند که سن واقعی او بیش از چیزی است که اعلام شده است. آخرین نفری هم که چنین ادعایی را مطرح کرد، گای رو، یکی از مربیان پیشین فوتبال فرانسه بود که چندی پیش گفت سانچس حداقل 23 یا 24 سال سن دارد. به گزارش نشریات پرتغالی قرار است از گای رو به‌دلیل ادعایی که درباره سانچس کرده شکایت و او دادگاهی شود. سانچس با حضور در بازی تیم ملی کشورش برابر ولز در مرحله نیمه نهایی یورو 2016 به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شد که در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های اروپا بازی کرده است. او پیش از این رکورد جوان‌ترین بازیکن پرتغالی حاضر در مرحله نهایی جام ملت‌های اروپا را شکسته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها