سپاهان همچنان منتظر نشسته تا محرم نویدکیا لطف کند و به تمرین این تیم بیاید. بعد از آن صحبت‌های عجیب محرم که در آن دوست و دشمن را زده بود، کسی فکر نمی‌کرد او بتواند در اصفهان سرش را بالا بگیرد.
کد خبر: ۹۲۰۲۰۰

تمام پیشکسوتان و اهالی فوتبال در اصفهان رودرروی محرم ایستادند و حرف‌های او را دور از شأن فوتبال خواندند.

او در آن برنامه90 نشان داد ناسپاس است و هیچ لطفی جلوی چشمانش نیست. با این حال عبدالله ویسی ترجیح داد قطار سپاهان دوباره روی ریل بازیکن سالاری حرکت کند. برای همین چند بار به او زنگ زد تا شاید التماس‌های سرمربی کارساز شود و نویدکیا قدم رنجه کند و به تمرین تیم بیاید.

دیگر همه می‌دانند سپاهان تیم بشو نیست، چون مدیران این تیم می‌خواهند سپاهان، ذلیل بازیکن باشد. در تمام نقاط دنیا به این ترتیب عمل نمی‌کنند.

دل‌پیرو با همه وفاداری‌اش که همراه با یوونتوس تا سری B رفت و با این تیم قهرمان شد و دوباره یووه را به سری A برگرداند و کاسیاس که 17 سال در رئال حضور داشت، بی‌سرو صدا از این تیم جدا شدند و توتی یک فصل روی نیمکت نشست و صدایی از او بلند نشد تا تیم به هم نریزد.

اما محرم نوید کیا چند نفر را از سپاهان اخراج کرد تا خودش بماند؟ این چه سبک از باشگاهداری است؟ مدیران سپاهان می‌توانند تا صد سال دیگر همچنان ناز محرم را بخرند؛ اما آنها عزت تیم را نمی‌بینند.

امید توفیقی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها