هاشم بیگ‌زاده مدافع فصل گذشته ذوب‌آهن اصفهان در آستانه لژیونر شدن قرار دارد. این بازیکن می‌گوید از کرواسی و تایلند پیشنهاد دارد: من اهل بازارگرمی نیستم و دوست داشتم بعداز قطعی شدن خبرش رسانه‌ای شود. با وجود این در حال مذاکره هستم و خودم هم دوست دارم به خارج از ایران بروم. اگر شرایط مهیا شود عالی است.
کد خبر: ۹۲۰۱۹۹

تمرینات اختصاصی ماهینی در تهران

بعد از این‌که مشخص شد حسین ماهینی به‌دلیل مشکلات خروجی نمی‌تواند پرسپولیس را در سفر به اوکراین همراهی کند، با نظر کادرفنی سرخپوشان، این بازیکن در درفشی فر و باشگاه بدنسازی به صورت اختصاصی تمرینات خود را ادامه می‌دهد. برنامه تمرینی ماهینی را مارکو، مربی بدنساز پرسپولیس به او تحویل داده است.

انصاری فرد سر سه راهی

کریم انصاری‌فرد چند روز پیش تمریناتش را با باشگاه پانیونیوس شروع کرد. البته او هنوز به‌صورت رسمی ماندنش را در این تیم اعلام نکرده است و این موضوع توسط باشگاه پانیونیوس نیز اعلام نشده است. دو باشگاه آاِک و المپیاکو خواهان جذب کریم انصاری‌فرد هستند. مسئولان این دو باشگاه در این چند روز مذاکراتی را با رئیس باشگاه پانیونیوس انجام داده‌اند، ولی هنوز توافقی برای جدایی انصاری‌فرد صورت نگرفته است.

مصدومیت عجیب دو رگه سپاهان

در ادامه تمرینات پیش فصل تیم فوتبال سپاهان برای حضور در لیگ شانزدهم، بازیکن دو رگه ایرانی-دانمارکی سپاهان در حالی که به وسیله کش تمرینی مشغول انجام تمرینات بود به یک‌باره این کش پاره شد و به شدت به صورت او اصابت کرد. طبق اعلام سرپرست سپاهان چند دندان این بازیکن با شکستگی و لثه‌هایش هم با جراحت مواجه شده است. پس از این اتفاق پزشکان سپاهان به سرعت او را به بیمارستان انتقال دادند. به نظر می‌رسد این بازیکن چند هفته‌ تا یک ماه از همراهی سپاهان دور بماند.

فردا؛ آغاز اردوی ساحلی

اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی در حالی از فردا آغاز می‌شود که اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو اعلام شد. پیمان حسینی، حمید بهزادپور، حسن عبداللهی، امیرحسین اکبری، محمد احمدزاده، محمدعلی مختاری، فرید بلوک‌باشی، مصطفی کیانی، سیدعلی ناظم، عباس رضایی، محمد صادقی، محمد مرادی، علی درویش، محمد معصومی‌زاده، آرش کرمی و سینا رحمتی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند. این اولین اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی برای حضور در تورنمنت هشت‌جانبه چین است که زیر نظر علی نادری، بازیکن سابق و مربی کنونی این تیم برپا می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها