جان سخت 4 از پاناسونیک آمد!

اگر به دنبال تبلتی جان سخت و مقاوم در برابر ضربات و آسیب های احتمالی در حین کار هستید، قطعاً تبلت های سری Toughpad FZ-G1 کمپانی پاناسونیک می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید باشد.
کد خبر: ۹۱۷۶۹۰
جان سخت 4 از پاناسونیک آمد!

به گزارش جام جم کلیک ، این شرکت ژاپنی امروز، نسل چهارم این تبلت ها را رونمایی و روانه بازار کرد. مدل جدیدی که از عملکردی بهتر، طول عمر باتری بالاتر، قابلیت های ارتباطی بیشتر و سایر مواردی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد، برخوردار است.

پاناسونیک در قلب این تبلت از پردازنده Core i5-6300U vPro با سرعت کلاک 2.4 گیگاهرتز استفاده کرده است که البته این سرعت از طریق فناوری توربو بوست تا 3 گیگاهرتر قابل ارتقاست. همچنین تراشه HD Graphics 520 اینتل نیز بار گرافیکی این تبلت را به دوش خواهد کشید.

از دیگر ویژگی های این تبلت می توان به نمایشگر لمسی 10.1 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی سیستم عامل ویندوز 10 پرو، بلوتوث 4.1، وی لن Dual Band Wireless-AC 8260 و طول عمر باتری 14 ساعته به همراه یک باتری اختیاری بزرگ تر که می تواند این مدت زمان را تا 28 ساعت افزایش دهد، اشاره کرد.

همچنین این تبلت از قلم دیجیتایزر ضد آب بهره می برد که به لطف این قابلیت، کاربران می توانند حتی در زیر باران نیز با آن کار کنند. به گفته پاناسونیک، تبلت های متعلق به این سری از محبوبیت بالایی در میان کارکنان صنایع، خرده فروشی و سازمان های با تعداد کارمندان بالا برخودار است.

قرار است عرضه نسل چهارم این تبلت از ماه آینده و با قیمت 2270 دلار آغاز شود.

تک شات

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسن
-
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
۰
۰
سلام خسته نباشید ایا این تبلت هم وارد ایران میشود قیمت اگر ارزان شود خیلی بهتر

نیازمندی ها