معمولا کارشناسان اقتصادی معتقدند که باید بین صادرات و واردات همیشه یه توازنی یا یه فرمول صحیحی برقرار باشد، حالا گویا ما در حوزه معتاد و مواد مخدر به این توازن رسیده ایم، یعنی چی؟ الان عرض می‌کنم، قبلا همیشه در خبرها می‌آمد که متاسفانه مثلا در مالزی یا دیگر کشورهای شرق آسیا این تعداد جابه‌جاکننده یا مصرف‌کننده مواد مخدر را در فرودگاه یا جای دیگر دستگیر کرده‌اند که بخشی از آنها هم ایرانی هستند و کلی مایه شرمساری ما در صادرات این حوزه دودی بود، اما هفته گذشته آقای رئیس بهزیستی استان تهران یه خبری را اعلام کرد که نشان داد در واردات این حوزه هم ما خیلی خوب عمل کردیم!
کد خبر: ۹۱۴۷۷۹

احمد دلبری تقریبا گفته است ما یه طرحی داشتیم برای جمع‌آوری معتادان خیابانی که دو هزار و 613 معتاد را از توی جوب و کف خیابون جمع‌آوری کردیم که از این تعداد خوشبختانه 1800 نفرشان اصلا ایرانی نبودند که فرستادیمشون کشور خودشون که همونجا این مسیر رو تا انتها و رسیدن به قله ادامه بدن!

آقای دلبری خبرهای خوبی هم داشته و گفته است: درحال حاضر 50 کمپ اقامتی به این معتادان خدمات درمانی و نگهداری ارائه می‌کنند و سازمان بهزیستی هم آمادگی پذیرش 700 معتاد خیابانی دیگر را در این مراکز دارد. این معتادان البته ایرانی، پس از سه ماه بازپروری در صورت داشتن خانواده به خانواده باز می‌گردند. این مقام خیلی مسئول درباره زنان معتاد خیابانی هم گفت: 100 زن معتاد نیز جمع‌آوری شدند که فرزندان آنها نیز با همکاری بهزیستی به مراکز نگهداری کودکان ارجاع شده است. زنان معتاد در مراکز نگهداری، خدمات حمایتی دریافت می‌کنند و همزمان فرزندان این زنان نیز در مراکز نگهداری کودکان نگهداری می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها