هشت سال پیش شرکت EA بازی جدیدی به نام Mirror’s Edge را منتشر کرد که در مورد دختر جوان پارکورکاری بود که از توانایی و قدرت‌های خود بهره می‌گیرد تا با باندهای خلافکار و مافیایی شهرش مقابله کند.
کد خبر: ۹۱۰۲۹۳

بازی در سبک اکشن اول شخص قرار داشت و قسمت عمده‌ای از مکانیک‌های گیم‌پلی بازی براساس توانایی‌های پارکور کاراکتر طراحی شده بودند. در آن زمان مخاطبان استقبال بسیار خوبی از بازی کردند و منتقدان نیز بازی را مورد تمجید و ستایش قرار دادند. حالا با گذشت هشت سال می‌توانید نسخه‌ جدیدی از بازی به نام Mirror’s Edge Catalyst را این هفته روی PC، PS4 و Xbox One تجربه کنید که البته به نوعی نسخه‌ بازآفرینی شده‌ بازی قبلی است. به بیان بهتر احتمالا شرکت EA ترجیح می‌دهد این نسخه را سرآغازی بر شکل‌گیری مجموعه ‌ Mirror’s Edge قرار دهد. نسخه‌ جدید ساختار «دنیای باز» پیدا کرده است یعنی بازیکن می‌تواند آزادانه در فضای شهر و بر فراز ساختمان‌ها حرکت کند یا دنبال انجام ماموریت‌های داستانی و جانبی باشد یا این‌که چالش‌های گیم‌پلی مشخص شده روی نقشه را انجام دهد. به نظر می‌رسد برای تعطیلات تابستان و استراحت ماه رمضان، می‌توانید با این بازی حسابی سرگرم شوید.

شرلوک هولمز و فرزند شیطان

آگاتا کریستی نویسنده‌ای است که در جهان نامش با رمان‌های شرلوک هولمز و قصه‌های جنایی و کارآگاهی گره خورده است. شرکت Frogwares چند سالی است با اقتباس از رمان‌های این نویسنده‌ بزرگ، مجموعه‌ بازی‌های Sherlock Holmes را تولید کرده که سال به سال روند رو به رشد و ترقی را پیموده است تا جایی که دو عنوان قبلی مجموعه یعنی The Testament of Sherlock Holmes و Crime and Punishments بازی‌های خوش ساخت و جذابی در سبک ماجرایی به شمار می‌روند. نسخه‌ جدید مجموعه‌ شرلوک هولمز پسوند The Devil’s Daughter را یدک می‌کشد. گیم‌پلی این بازی جنایی و ماجرایی ترکیبی از اکشن، جستجو در محیط و تحقیقات و گره‌گشایی را پیش‌روی بازیکن قرار می‌دهد تا هوشمندی، صبر ، بردباری و اعصاب شما را به چالش بکشد. در‌طول بازی تصمیم‌ها و انتخاباتی پیش‌روی شما گذاشته می‌شود که هرکدام از آنها روی روند ادامه‌ داستان تاثیرمی‌گذارد. به نظر می‌رسد Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter طرفداران سبک ماجرایی و کارآگاه دوستان را روی PC، PS4 و Xbox One حسابی خوشحال خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها