خدیجه آزادپور، اولین دختر مدال‌آور ووشو در بازی‌های آسیایی، بعد از شش سال دوباره برگشت. او بعد از طلای بازی‌های آسیایی گوانگژو که به خاطر مشکلات شخصی ورزش را بوسید و کنار کشید، دوباره برگشت. او از مسابقه قهرمانی کشور استارت زد و با سومی وزن 75کیلو جواز انتخابی تیم ملی را گرفت. با این حساب، فردا در انتخابی تیم ملی برای قهرمانی آسیایی تایوان دوباره با رقبایش مبارزه می‌کند.
کد خبر: ۹۰۷۶۵۰

استعفای سرپرست تیم ملی والیبال

بعد از سیما صدیقی، سرپرست تیم ملی والیبال هم با سومین استعفا رفت. او که تا پیش از این دوبار استعفایش را نوشته بود، هفته قبل و بعداز رفتار بد مایدا چیچیچ با او برای آخرین‌بار استعفایش را نوشت. داورزنی هم با این که خیلی راضی نبود، اما با آن موافقت کرد. زهره میر‌سپاسی، نایب‌رئیس بانوان در این باره می‌گوید: استعفای سلیمانی دلیل خاصی ندارد. خودش دو سه باری استعفا داده بود و با این‌که ما موافق نبودیم، اما اصرار داشت برود که رئیس فدراسیون هم قبول کرد. هنوز سرپرست جدید تیم ملی مشخص نشده است.

شطرنج بازان در قهرمانی آسیا

ستارگان شطرنج برای مسابقات قهرمانی انفرادی آسیا به ازبکستان رفتند. سارا خادم‌الشریعه، میترا حجازی‌پور و آتوسا پورکاشیان از امروز در تاشکند ازبکستان با حریفان آسیایی رقابت می‌کنند. مسابقات در دو بخش استاندارد و برق آسا برگزار می‌شود و تا 16 همین ماه ادامه دارد.

پانته‌آ پناهی‌ها، قهرمان اسکواش هنرمندان

مسابقه اسکواش گرامیداشت سالروز آزاد‌سازی خرمشهر با قهرمانی پانته‌آ پناهی‌ها در مجموعه ورزشی انقلاب تمام شد. با تشکیل تیم اسکواش، آنها با هم رقابت کردند که پانته‌آ پناهی‌ها در بازی‌ای دیدنی، لیلی رشیدی را 3 ـ 2 شکست داد و قهرمان شد. لیلی رشیدی و سیما تیرانداز هم به ترتیب دوم و سومی را گرفتند.

آذربایجان؛ مقصد بعدی والیبال جوانان

تیم والیبال جوانان، 25 خردادماه در جمهوری آذربایجان اردو برپا می‌کند. تیم فریبا صادقی که برای رقابت‌های زیر 19 سال آسیا آماده می‌شود، بعد از تمرین ده روزه در اصفهان با ترکیب 19 نفره به جمهوری اذربایجان می‌رود تا برای هشت روز در شهر باکو اردو بزند. مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر 19 سال آسیا از دوم تا دهم مردادماه امسال به میزبانی تایلند برگزار می‌شود. تیم ایران دور مقدماتی در گروه سوم این رقابت‌ها با تیم‌های ژاپن، هند و ماکائو هم گروه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها