خوشبختانه حال پدرسالار، بازیگر ایرانی روز به روز بهتر می‌شود و محمدعلی کشاورز را بیش از پیش در مراسم و محافل سینمایی می‌بینیم.
کد خبر: ۹۰۷۴۰۰

بازیگر آثار ماندگاری چون هزاردستان، مادر و دلشدگان در مراسم رونمایی از پرتره اش که یکشنبه در مجتمع فرهنگی سینمایی ملت برگزار شد، گفت: من ایرانی هستم. افتخار می‌کنم که با فرهنگ ایران بزرگ شدم و در کنار مردم سرزمینم خصوصا اصفهان که در آنجا به دنیا آمدم با شرافت زندگی کردم. رنگ‌هایی که در خلق پرتره‌ام به‌کار گرفته شده، بسیار گرم و آتشین است. به نظرم کار نقاشان به مراتب از کار کسانی چون من سخت‌تر است، چون نقاش با رنگ، شخصیت و درون مرا نشان می‌دهد و این کار سختی است که از عهده هر کسی بر‌نمی‌آید. روز یکشنبه در پردیس ملت از پرتره محمدعلی کشاورز و غلامحسین امیرخانی خوشنویس برجسته رونمایی شد. این پرتره‌ها حاصل تلاش هیوا پاشایی است.

اکران «مرگ ماهی» با حضور رامین‌فر

ریما رامین‌فر که بیشتر مردم او را با بازی در نقش همای مجموعه «پایتخت» می‌شناسند، ساعت 17 امروز در پردیس سینمایی آزادی حاضر می‌شود تا فیلم سینمایی «مرگ ماهی» را با مردم ببیند. آن‌طور که خبرنگار جام‌جم گزارش کرده رامین‌فر که یکی از بازیگران این فیلم است نیم ساعت پیش از آغاز اکران فیلم در پردیس آزادی حاضر خواهد شد. بابک کریمی، یکی دیگر از بازیگران «مرگ ماهی» هم رامین‌فر را در این برنامه همراهی می‌کند. کریمی‌یکی از بازیگران فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی هم است و با دیگر عوامل اصلی فیلم در جشنواره اخیر فیلم کن حاضر بود. فیلم اجتماعی «مرگ ماهی» را روح‌الله حجازی دو سال پیش ساخت، اما بتازگی امکان نمایش عمومی‌ پیدا کرد. بجز رامین فر و کریمی، بازیگرانی چون علی مصفا، نیکی کریمی، بابک حمیدیان و طناز طباطبایی هم در این فیلم بازی می‌کنند.

رویا نونهالی و «سُرب» کیمیایی

رویا نونهالی، بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما که او را با نقش خاطره انگیزی چون ناتاشا در سریال «خواب و بیدار» ساخته مهدی فخیم‌زاده به یاد می‌آوریم، شنبه هفته آینده در فرهنگسرای اندیشه حاضر می‌شود و یکی از نقش‌های فیلمنامه «سرب» ساخته ماندگار مسعود کیمیایی را نقش خوانی می‌کند. بنا به گزارش جام‌جم، نونهالی در این فیلمنامه‌خوانی، نقش مونس را خواهد خواند. دیگر نقش خوانان این برنامه، این بازیگران هستند: جواد مولانیا (راوی)، سام قریبیان (دندانپزشک)، نیما رئیسی (یزقل)، مسعود فروتن (مه‌یر)، افشین زی‌نوری (دانیال)، رضا رویگری (یعقوب)، نازنین کریمی‌ (زن چراغدار ـ مادر دانیال)، مسعود کرامتی (میرزامحسن‌خان)، سیدجواد یحیوی (مدیرروزنامه)، کوروش تهامی ‌(نوری)، ایرج شهزادی (حاج‌مهدی)، سهیل براتی (خاخام)، رامین پرچمی(خبرنگار یهودی)، فرشید نوابی (دلال بندر مرزی)، سهراب دانش‌بهزادی (اسحاق) و بهزاد حاجی‌حسنی (نوازنده تنبک). فیلمنامه فیلم «سرب» در قالب سومین برنامه فیلمنامه‌خوانی از مجموعه «فیلم‌هایی که دوست داشتیم»، ساعت 20 و 30 دقیقه شنبه هفته آینده در فرهنگسرای اندیشه خوانش می‌شود. کارگردان این خوانش، سام قریبیان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها