همیشه با ورزش

ووشوکاران در انتخابی

مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو در دو بخش ساندا و تالو روز چهارشنبه هفته جاری و به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، برگزار خواهد شد. رقابت‌های قهرمانی آسیا 10 تا 15 شهریور سال جاری به میزبانی تایوان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۳۳۰

اعتراف به دوپینگ

رکابزن دوپینگی کوهستان از دادن نمونه B صرف‌نظر کرد و قرار شده شخصی را که به او داروی ممنوعه داده است، معرفی کند. خالقی، دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری در این باره گفت: ورزشکار خطاکار خواست به او فرصت داده شود تا فردی که دارو را به وی داده است معرفی کند. بنا‌بر‌این به او فرصت ده روزه‌ای دادیم تا آن شخص را به ما معرفی کند و در محرومیتش تخفیف داده شود!

ادامه کوچ تکواندوکاران

رقابت‌های تکواندوی قهرمانی اروپا در حالی در سوئیس به پایان رسید که آذربایجان با دو مدال طلا و برنز به عنوان ششمی دست پیدا کرد. نکته مهم در این بخش حضور یک ایرانی دیگر در ترکیب تیم ملی آذربایجان بود. پیام قبادی که تا همین چندماه پیش برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی ایران مبارزه می‌کرد و سابقه حضور در تیم ملی رده‌های سنی مختلف را دارد، موفق به کسب مدال برنز شد. میلاد بیگی دیگر تکواندوکار ایرانی تیم آذربایجان موفق به کسب مدال طلا شد. سرمربی آذربایجان، رضا مهماندوست است. همچنین راحله آسمانی، تکواندوکار ایرانی تیم ملی بلژیک در این دوره از رقابت‌ها به نشان برنز دست پیدا کرد.

رضایت لوزانو از شاگردانش

تیم ملی والیبال ایران در حالی از هشتم خرداد رقابت‌های انتخابی المپیک در ژاپن را برگزار می‌کند که در سومین روز اقامت خود در ژاپن نخستین تمرین توپی را با تمرکز بر سرویس و دریافت پیگیری کرد. در این تمرین فرهاد قائمی و شهرام محمودی که پیش از این درگیر مصدومیت بودند، خیلی خوب ظاهر شدند. همچنین سایر بازیکنان که با نشاط و روحیه بالایی کار می‌کنند، مثل بازی با چین آمادگی بالای خود را نشان دادند. تمرین تیم ملی والیبال در سومین روز با رضایت صددرصدی لوزانو بویژه از پایان مصدومیت‌ها همراه بود.

بسکتبال ایران ـ آمریکا؛ 27 خرداد

کشور چین طی روزهای 25 تا 30 خرداد میزبان دومین دوره تورنمنت بین‌المللی اطلس اسپورت است که با حضور هشت تیم در شهر سوژو برگزار می‌شود. بنا به اعلام برگزارکنندگان این دوره، تیم ملی چین به عنوان میزبان مسابقات در گروه نخست با ژاپن، بلاروس و نیوزیلند همگروه است و در گروه دوم نیز تیم‌های ایران، مقدونیه، آمریکا و لیتوانی قرار گرفته‌اند. برنامه کامل دیدارهای تورنمنت بین‌المللی اطلس اسپورت چین به شرح زیر است: سه‌شنبه 25 خرداد: ایران ـ مقدونیه / چهارشنبه 26 خرداد: لیتوانی ـ ایران / پنجشنبه 27 خرداد: ایران ـ آمریکا / دیدارهای نیمه نهایی و فینال نیز طی روزهای 29 و 30 خرداد برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها