زندانی تبعیدی که در شهرستان گناوه با همدستی دو نفر از دوستانش شبانه به خانه‌ها دستبرد زده و شیفته طلا بود، همراه همدستانش دستگیر شد .
کد خبر: ۹۰۵۰۷۳

سردار حیدر عباس‌زاده، فرمانده انتظامی استان بوشهر در این باره به جام‌جم گفت: از چندی قبل شکایت‌های مردمی مبنی بر سرقت از خانه‌ها در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان گناوه قرار گرفت. تحقیقات پلیس نشان می‌داد که دزدان شب‌رو فقط با دستبرد به این خانه‌ها طلا دزدیده‌اند.

وی اضافه کرد: تحقیقات پلیسی در این باره ادامه داشت تا این که چند روز پیش ماموران سرنخ‌هایی از یک سارق را در گناوه به دست آوردند. او با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و سرانجام قفل سکوتش را شکست و به همدستی با دوستانش در سرقت طلا از خانه‌های مردم اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیس از این متهم مشخص شد وی زندانی بوده و برای گذراندن دوره مجازات از حدود دو سال پیش به شهرستان گناوه تبعید شده و در گمرک آنجا به کارگری مشغول بوده است. او و همدستانش در روزهای تعطیلی گمرک به خانه‌های مردم دستبرد می‌زدند. با اعتراف متهم، دو همدستش که در یکی از استان‌های همجوار زندگی می‌کردند، در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها