مدیر عامل کمپانی اپل، تیم کوک یکبار دیگر به عنوان یکی از 100 شخصیت تاثیرگذار نشریه TIME انتخاب شده است؛ فهرستی که به صورت سالانه توسط این مجله فراهم می آید و 100 شخصیت با بیشترین تاثیر گذاری در جهان را انتخاب می کند. تیم کوک در این نشریه در کنار افرادی چون یوری میلنر، بینی و ساشین بانسال، دواین جانسون، وانگ جیانلین و پاپ فرانسیس قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۹۷۹۵۹
رئیس اپل در فهرست 100 شخصیت تاثیرگذار TIME قرار گرفت

به گزارش جام جم کلیک ، معمولا همکاران هر یک از شخصیت های منتخب نشریه تایم، نوشته ای کوتاه درباره آن ها می نویسند و این بار، نگارش مطلب تیم کوک برعهده باب ایگر، مدیر عامل کمپانی دیزنی بوده است. ایگر در نوشته کوتاه خود گفته که کمپانی اپل با محصولات نوآورانه خود جهان را تغییر می دهد و روش های جدیدی برای اتصال و برقراری ارتباط فراهم می آورد.

وی همچنین نوشته که تیم کوک در پشت صدای رسا و اخلاق جنوبی خود، مدیری بی باک است که نسبت به انجام کارهای درست، به درست ترین شکل و در درست ترین زمان متعهد است. ایگر توضیح می دهد که به عنوان مدیر عامل اپل، تیم کوک، اپل را به قله های جدیدی رسانده و به ساخت برندی جهانی که به عنوان هدایتگر صنعت تکنولوژی شناخته می شود، ادامه می دهد.

تیم کوک تا به امروز چندین بار در میان لیست 10 شخصیت تاثیرگذار تایم قرار گرفته است و در سال 2014 به عنوان یکی از نامزدان اصلی «شخصیت سال» از نگاه تایم به شمار می رفت. در میان سایر افرادی که در لیست 100 نفری تایم قرار گرفته اند می توان به مارک زاکربرگ (موسس فیسبوک)، ساندار پیچای، لئوناردو دی کاپریو و باراک اوباما اشاره کرد.

منبع: تک شات

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها