زنی که به بهانه باز کردن در خانه‌اش، مردی را به دام انداخته و از او اخاذی کرده بود، همراه همدستانش دستگیر شد.
کد خبر: ۸۹۵۹۲۷

به گزارش جام‌جم، سرهنگ عبدالعلی روانبخش، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در این باره گفت: چند روز پیش مردی با حضور در کلانتری 19 کرمان از افرادی به اتهام اخاذی شکایت کرد. با تحقیق از شاکی مشخص شد در خیابان زن جوانی به او نزدیک شده و با ادعای این که کلید خانه‌اش را جا گذاشته، از وی خواسته از دیوار خانه‌اش بالا برود و در را برایش باز کند.

وی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد زمانی که شاکی از روی دیوار به حیاط خانه زن جوان رفته، افرادی از داخل خانه به حیاط آمده و مدعی شده‌اند وی با زن جوان دوستی پنهانی دارد. بنابراین او را بشدت کتک زده و مبالغی پول گرفته‌اند تا رهایش کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: همزمان با تشکیل پرونده قضایی و آغاز تحقیقات، ماموران همراه شاکی به خانه مورد نظر رفتند و توانستند اعضای این باند اخاذی راکه یک زن و پنج مرد بودند، دستگیر کنند. در بازرسی از خودروی متهمان نیز مقداری پول و گوشی تلفن همراه کشف شد. متهمان با انتقال به پلیسی آگاهی به همدستی با یکدیگر برای اخاذی از شاکی اعتراف کردند. روانبخش خاطرنشان کرد: با توجه به این که احتمال می‌رود افراد دیگری نیزدر دام اعضای باند گرفتار شده باشند، تحقیقات از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها