در تعطیلات نوروز امسال پایتخت سه‌زن و دو مرد در جنایت‌های جداگانه‌ای به قتل رسیدند و عاملان این جنایت‌ها تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفتند. همچنین تنها مظنون پرونده قتل دختر جوانی که از چهار ماه پیش تحت تعقیب پلیس بود دستگیر شد. مرد سارقی نیز هنگام فرار از دست پلیس با شلیک گلوله کشته شد.
کد خبر: ۸۹۱۶۷۴

به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی اسفند سال گذشته جسد زنی 49 ساله در یک دفتر خدماتی در خیابان کارگر تهران کشف شد.

با گزارش این جنایت به سعید احمد بیگی، بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا، تحقیقات پلیس آغاز و مشخص شد او در دفتر خدماتی متعلق به پسرش، ابتدا با دو ضربه چاقو مجروح و سپس خفه شده بود. این زن روز قبل از قتل، خانه دخترش را ترک کرده و پس از آن ناپدید شده بود.

تحقیقات برای کشف راز این جنایت ادامه دارد.

مرگ دختر جوان با تزریق آبلیمو

دومین پرونده مربوط به دستگیری مردی به نام مجید است که به اتهام قتل دختر مورد علاقه اش بازداشت شد. جسد این زن جوان زمستان سال گذشته حوالی اتوبان امام علی ( ع ) تهران کشف شد.

در بررسی اثر انگشتان وی در پزشکی قانونی، هویت او به نام نسترن که زنی سابقه‌دار بود، شناسایی شد. در ادامه دوست او به نام مجید به عنوان مظنون تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت که 28 اسفند بازداشت شد. او در بازجویی‌ها گفت: شب حادثه نسترن مهمانم بود. حال او پس از مصرف هروئین بد شد. در تماس تلفنی از دوستم کمک خواستم که او گفت اگر به نسترن آبلیمو تزریق کنی حالش خوب می‌شود. من هم این کار را کردم که باعث مرگ او شد. به خاطر ترس جسد را در اتوبان امام علی(ع) رها کردم.

تحقیقات درباره علت مرگ نسترن و ادعای پسر جوان در پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

مرگ سارق فراری به دست پلیس

سومین پرونده مربوط به دستگیری یک زن سارق و کشته شدن همدست وی در درگیری با ماموران انتظامی شهرستان شهریار بود. ساعت 6 صبح 27 اسفند سال گذشته، ماموران کلانتری 144 چیتگر تهران با کشیک ویژه قتل دادسرای جنایی تماس گرفتند و از کشف جسد یک مرد جوان و زخمی شدن دختری جوان در داخل خودرویی در جاده کرج ـ تهران خبر دادند. تحقیقات نشان می‌داد خودروی کشف شده در شهرستان شهریار به سرقت رفته و ماموران پلیس در تعقیب دزدان بودند.

تحقیقات پلیس آگاهی شهرستان شهریار با دستور سرهنگ منصور خدادادی، رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در این زمینه آغاز شد تا این که مشخص شد دو سرنشین خودرو همراه مرد دیگری اقدام به سرقت خودرو می‌کردند که ماموران آنها را شناسایی کردند. تعقیب و گریز، ماموران به سمت خودروی دزدان شلیک کرده که یکی از آنها کشته و زن جوان مجروح شده بود. سومین عضو باند نیز با رها کردن آنها از محل گریخته بود که تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت.

قتل زنی به دست شوهر شکاک

چهارمین پرونده مربوط به جنایتی بود که بیست و هفتم اسفند سال گذشته در خانه‌ای حوالی خیابان قزوین تهران رخ داد. ماموران کلانتری 111 هفت چنار با حضور در محل جنایت مشاهده کردند جسد متعلق به زنی میانسال است که بر اثر خفگی به قتل رسیده و ضربه‌هایی با چاقو به بازوی سمت چپ وی اصابت کرده بود. این در حالی بود که ماموران دست‌نوشته‌ای از شوهر مقتول در خانه به‌دست آوردند که نشان می‌ داد او همسرش را کشته است.

با گزارش این جنایت به بازپرس سعید احمدبیگی، کشیک ویژه قتل دادسرای جنایی تحقیقات پلیسی از پسر مقتول آغاز و مشخص شد والدینش به‌دلیل سوءظن پدرش با هم اختلاف داشتند. این مرد مدتی بود که خانه را ترک کرده بود و روز قبل از قتل به خانه بازگشته و این جنایت را رقم زده بود. قاتل فراری تحت تعقیب قرار گرفت.

قتل نوعروس در شرق پایتخت

در ششمین روز فروردین امسال ماموران کلانتری سلیمانیه زمانی که برای بررسی دعوای خانوادگی زوجی به خیابان نبرد شمالی اعزام شده بودند، با جنایتی هولناک روبه‌رو شدند. شوهر 30 ساله مقتول با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و با اعتراف به قتل همسرش گفت: هنوز چند ماه از ازدواجمان نگذشته بود که اختلاف‌های میان من و همسرم شروع شد. امروز با برداشتن چاقو ضربه‌ای به گلوی وی زدم که او کشته شد.

اختلاف قدیمی رنگ خون گرفت

همچنین دهم فروردین امسال در خیابان مولوی تهران، درگیری دو دوست منجر به قتل یکی از آنها شد. ماموران با حضور در محل جنایت مشاهده کردند پسری 30 ساله بر اثر ضربه چاقو به قتل رسیده است.

با کشف جسد وی، ماجرا به محسن مدیرروستا، کشیک ویژه قتل دادسرای جنایی گزارش شد. با دستور قضایی بازپرس پرونده تحقیقات پلیس جنایی از برادر مقتول که تنها شاهد این جنایت بود، آغاز شد.

با تحقیق از وی مشخص شد او و برادرش ـ مقتول ـ همراه یکی از دوستانشان قصد سفر به شمال کشور را داشته‌اند که پسر جوان سد راه آنها شده و پس از قتل از محل گریخته بود.

کشف جسد مردی در فضای سبز

هفتمین پرونده مربوط به کشف جسد مردی درحاشیه فضای سبز فرودگاه امام خمینی (ره) تهران بود. این جنایت روز دهم فروردین امسال به بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک ویژه قتل دادسرای تهران گزارش شد.

ماموران با حضو ر در محل مشاهده کردند جسد مردی میانسال چادر پیچ در حاشیه فضای سبز فرودگاه افتاده و خاک رویش ریخته شده است. بررسی‌‌های اولیه کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی نشان می‌داد که از مرگ این مرد، هفت تا ده روز گذشته و شواهد نشان می‌داد وی بر اثر خفگی به قتل رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها