مردی که با پوشیدن مقنعه خود را زن جا می‌زد و شبانه از مغازه‌های شهر کرمان سرقت می‌کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۸۷۹۲۶۹

به گزارش جام جم، سرهنگ عبدالعلی روانبخش، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در این باره گفت: رسیدگی به این پرونده چندی پیش با شکایت مردی مغازه‌دار درکلانتری 22 شهر کرمان در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران با تحقیق از شاکی متوجه شدند زمانی که او به مغازه‌اش رفته، متوجه تخریب قفل و سرقت اموال مغازه‌اش شده است.

وی اضافه کرد: همزمان افراد دیگری نیز با حضور در همان کلانتری شکایت‌هایی را مطرح کردند. بررسی این پرونده‌ها نشان می‌داد که شیوه سرقت‌ها به یک شکل بوده و به نظر می‌رسد سارق یک نفر باشد. تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این که ماموران در بازبینی دوربین آخرین مغازه‌ای که سرقت شده بود، متوجه شدند فردی که مقنعه به سر داشته، این سرقت‌ها را انجام داده است. با بررسی فیلم توسط کارشناسان مشخص شد، سارق مرد بوده که با سر کردن مقنعه قصد دارد مسیر تحقیقات را تغییر دهد و چهره خود را مخفی نگه دارد. سارق پس از سرقت، با خودروی وانتی از محل‌های سرقت فرار می‌کرد.

روانبخش تصریح کرد: مشخصات این خودرو در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت تا این که دو روز پیش ماموران خودروی مورد نظر را شناسایی و با متوقف کردن آن، متهم را در حالی که مقنعه به سر داشت دستگیر کردند. متهم با انتقال به کلانتری بازجویی شد و اعتراف کرد به پنج مغازه دستبرد زده و اموالشان را دزدیده است. او گفت که در سرقت‌ها مقنعه می‌پوشیده تا مردم با دیدن وی گمان کنند او یک زن است و شک نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها