اکبر احدی که به دلیل مشکل شخصی فرصت همراهی با دو نماینده بوکس ایران در مرحله سوم بوکس حرفه‌ای را نداشت از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.
کد خبر: ۸۷۶۸۷۴

دو نماینده بوکس تیم حرفه‌ای ایران در حالی ۱۷ بهمن در ترکیه روی رینگ می‌روند که اکبر احدی، سرمربی این تیم چند روز پیش اعلام کرده بود به دلیل مشکلات شخصی قادر به همراهی این دو بوکسور نیست.

سجاد محمدپور، امین قاسمی‌پور، احسان روزبهانی و جاسم دلاوری ترکیب چهار نفره تیم APB را تشکیل می‌دهند. این بوکسورها در صورت کسب عنوان قهرمانی و کمربند طلایی در لیگ حرفه‌ای بوکس جهان می‌توانند جواز حضور در رقابت‌های المپیک ریو را به دست آورند. به دنبال اعلام کناره‌گیری احدی، رئیس فدراسیون بوکس ضمن تشکر از زحمات مربی سابق تیم بوکس APB رسما اعلام کرد از این پس احدی تنها مربی اختصاصی احسان روزبهانی خواهد بود.

احمد ناطق‌نوری اظهار کرد: به دلیل مشغله کاری احدی، تصمیم گرفتیم او از این پس تنها مربی اختصاصی احسان روزبهانی باشد تا سایر بوکسورهای کشورمان در رقابت‌های APB با مربیان جدید کار کنند.

ناطق نوری با بیان این که دیگر تیم APB با یک مربی اداره نخواهد شد افزود: وقتی احدی از هدایت محمدپور و قاسمی‌پور انصراف داد ما نیز به این تصمیم احترام گذاشتیم و بزودی مربی این دو مشتزن را معرفی خواهیم کرد. ما چهار بوکسور در تیم APB داریم که برای هر کدام یک مربی در نظر گرفتیم.

رئیس فدراسیون بوکس درخصوص اعلام نام این مربیان گفت: احسان روزبهانی که مانند گذشته با احدی کار می‌کند اما مربیان سایر بوکسورهای تیم APB از میان مربیان با سابقه و با رزومه انتخاب خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها