سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان این‌که باید قبول کنیم امروز در ایران فوتسال زیر یوغ فوتبال قرار دارد، گفت: تا بازی‌های جام ملت‌های آسیا فقط 20 روز فرصت داریم و فدراسیون فوتبال پول ندارد تا ما بتوانیم برای بازی دوستانه یک تیم دعوت کنیم.
کد خبر: ۸۷۱۹۸۶

محمد ناظم‌الشریعه که با ایسنا صحبت می‌کرد، افزود: کمیته فوتسال در حد و اندازه‌های خودش برای ما کار انجام داده است، اما فدراسیون فوتبال پول ندارد تا ما بتوانیم برای بازی دوستانه یک تیم دعوت کنیم و باید این واقعیت فعلی فوتسال مملکت را قبول کنیم. مسائل مالی امروز در فدراسیون فوتبال حرف اول را می‌زند و واقعا فدراسیون فوتبال مشکل مالی دارد و شرایط بسیار سخت است.

قیمت فلاینی 24 میلیون پوند

دیلی میرور خبر داده که باشگاه منچستریونایتد در نظر ندارد بازیکن بلژیکی خود را کمتر از 24 میلیون پوند بفروشد. منچستریونایتد همچنین اعلام کرده تحت هیچ شرایط حاضر نیست فلاینی را به‌طور قرضی در اختیار تیم دیگری قرار دهد. میلان از تیم‌هایی شده است که برای خرید فلاینی پیش‌قدم است. منچستریونایتد سپتامبر سال 2013 مروان فلاینی را با قیمت 27.5 میلیون پوند از اورتون به خدمت گرفت.

آغاز اردوی وزنه‌برداری

دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان از امروز (سه‌شنبه) در کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری آغاز می‌شود. کیانوش رستمی، وحید خدادادی و ایوب موسوی (85 کیلوگرم)، سهراب مرادی و علی هاشمی (94 کیلوگرم)، محمدرضا براری، کیا قدمی، یاسین باقری و عماد باقری (105 کیلوگرم)، مهدی میرزایی، حامد مجیدی، بهادر مولایی و بهداد سلیمی (105+ کیلوگرم) نفراتی هستند که حسین توکلی از آنها برای حضور در اردو دعوت کرده است. از این جمع کیانوش رستمی با هماهنگی کادر فنی با تاخیر به اردوی تیم ملی ملحق می‌شود. بهداد سلیمی نیز که مشغول سپری کردن روند درمانی خود است، با نظر تیم ویژه پزشکی از هر زمان که شرایطش مهیا بود به اردوی تیم ملی ملحق خواهد شد. پیش از این قراربود اردوهای تیم برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و المپیک 2016 ریو از اول دی‌ماه آغاز شود، اما به دلیل نبود منابع مالی کافی، زمان اردوها در دو مقطع تغییر پیدا کرد.

اسپالتی در یک قدمی رم

پس از آن‌که رم با رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی خود نتایج ضعیفی کسب کرد، خبرهایی از اخراج وی به گوش رسید. با توجه به این اخبار اکنون رسانه‌های ایتالیا معتقدند که جیمز پالوتا رئیس باشگاه رم تصمیم نهایی خود را برای اخراج گارسیا گرفته، اما به‌صورت رسمی اعلام نکرده است. بنا به گزارش اسپورت مدیاست، پالوتا تصمیم گرفته گارسیا را برکنار کند، اما امشب این تصمیم را به اطلاع مدیران ـ والتر ساباتینی و فردریک ماسارا ـ خواهد رساند. البته خبر اخراج گارسیا هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. گفته می‌شود رئیس آمریکایی رم ایده انتخاب مربی موقت را نپذیرفته و به همین خاطر اسپالتی گزینه نخست به دست گرفتن سکان هدایت این تیم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها