فضای سبزی که زرد می‌شود/ آقای احمدی از همدان تماس گرفته و گفته است:یک فضای سبز در فاز یک شهرک شهید مدنی به نام گلچین با هزینه حدود صد میلیون تومان در حال ساخت بود ولی نیمه‌کاره رها شده و در حال تخریب است و محلی شده برای تجمع معتادان خیابانی. لطفا شهرداری همدان نسبت به اتمام این پروژه اقدام کند.
کد خبر: ۸۵۶۱۰۰

کمبود خودپرداز/ شهروندی از قائمشهر تماس گرفته و می‌گوید: در بسیاری از محلات شهر با کمبود دستگاه خودپرداز مواجه هستیم، از جمله خیابان شهید چمران به سمت چهارراه فرهنگ و منطقه کوچک سرا.

قطع شدن یارانه / آقای مومن‌زاده در تماسش گفته است که 23سال سابقه خدمت در نیروهای مسلح را دارد و حقوقش نسبت به خیلی از کارمندان و مشاغل دیگر کمتر است، با این حال یارانه اش را قطع کرده‌اند.

وام ازدواج چه شد؟ / آقای محمدی از کاشان تماس گرفته و گفته است کاش به جای وام خودرو، وام ازدواج می‌دادند. به گفته او، اکنون یک سال از ازدواج پسرش می‌گذرد اما هنوز نتوانسته وام سه میلیونی ازدواج را بگیرد.

جوابیه / در پی درج مطلبی در تاریخ 7 مهر، با عنوان «آشفته بازار ایستگاه اتوبوس‌های تندرو» شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در جوابیه‌ای اعلام کرد: اخیرا با ورود اتوبوس‌های YUTONG که چپ در است، خط 5 سامانه‌های تندرو در طول مسیر بدون اشکال در حال جابه جایی مسافر هستند. تنها مشکل موجود در ایستگاه ضلع شمالی مصلا به چشم می‌خورد که به اجبار مسافران باید از سمت راست تردد کنند و چپ در بودن اتوبوس‌ها این اجازه را نمی‌دهد. مراتب با کارشناسان شهرداری منطقه مطرح و در حال برنامه ریزی هستند که در صورت امکان با نصب گارد ریل و موانع فیزیکی، ایمنی لازم برای مسافران محترم در ایستگاه مذکور برقرار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها