حق با شماست

جایگزینی خودروهای فرسوده چه شد؟

شورای شهر رسیدگی کند / آقای کریم مرادی از خرم‌آباد پیگیر نامه‌ای است که ده ماهی می‌شود منتظر دریافت پاسخ آن است؛ ولی شورای شهر خرم‌آباد به آن بی‌توجهی می‌کند. این شهروند خرم‌آبادی می‌گوید با این‌که شهردار دستور رسیدگی به مشکل او را صادر کرده و شورای شهر را به عنوان مسئول این کار تعیین کرده، اما شورایی‌ها امروز و فردا می‌کنند .
کد خبر: ۸۵۴۹۵۶

نجات طبیعت با طبیعت / هوای آلوده تهران بهانه خوبی است برای فکر کردن به راه‌های کاهش آلودگی هوا که اتفاقا یکی از این راه‌ها به ذهن یکی از شهروندان تهرانی رسیده است. او می‌گوید اگر هر شهروند یک گلدان در خانه‌اش نگه دارد به تولید اکسیژن و جذب آلاینده‌های هوا کمک می‌کند.

پیکان رفت، پول نیامد/ خانم جعفری از قم اعتراض کرده و گفته که پیکان خود را برای اسقاط خودرو تحویل داده‌ایم، اما بعد از گذشت بیش از یک سال، تاکنون هیچ مبلغی بابت اسقاط خودرو به ما نداده‌اند.

جوابیه: در پی درج پیامی در 81 مهر با عنوان «نظارتی بر عملکرد اتوبوس‌های بین‌شهری نیست» روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با ارسال دورنگاری اعلام کرد: طرح موارد تخلف می‌باید با ارائه حداقل مستندات لازم مانند تصویر بلیت مسافرتی صورت پذیرد تا امکان بررسی و کارشناسی موضوع فراهم شود. بدیهی است در صورت رعایت نشدن موارد یادشده از سوی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل و رعایت نشدن بخشنامه‌ها و مقررات مربوط، به تخلفات حمل و نقلی شرکت‌ها و رانندگان از طریق طرح موضوع در کمیسیون رسیدگی به تخلفات حمل و نقلی ذی‌ربط رسیدگی و برخورد قانونی لازم اعمال خواهد شد. ضمنا یادآور می‌شود در تمامی پایانه‌های مسافربری کشور این سازمان دفتر نمایندگی داشته که امر نظارت و کنترل‌های لازمه را بر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به انجام می‌رسانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها